girly1988

Graviditetsteste

13 indlæg i dette emne

Ja piger nu nærmer jeg mig dagen, hvor jeg forventer mens, eller rettere håber på den bliver væk :)

Men skal jo teste forhåbentligt...og har ikke købt nogen test endnu da jeg ikke ville fristes til at teste for tidligt :)

Hvilke vil i anbefale ? og hvor tidligt har i kunne teste uden der har hærsket tvivl ?

Satser på at bestille nogen i aften hvis det blir fra nettet og ellers købe i morgen eftermiddag en gang... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede 3+3 og der var "ingen tvivl" - men du kan ikke være sikker på noget før langt senere.. Ikke engang ved 4+0 er noget jo sikkert.. :) Men ved 4+0, ville jeg mene at man "med god samvittighed" kan teste og kalde sig gravid :7himmel :7himmel

Jeg synes www.billige-teste.dk er fantastiske :) De er billige, og jeg har aldrig haft problemer :) Jeg har altid kun brugt deres strimmelteste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strimmelteste fra billige-teste.dk. Billige og gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strimmelteste fra billige-teste.dk. Billige og gode :)

Enig. Testede svag positiv med dem allerede 3+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg bestiller nogle billige teste så... :)

Men vi er enige om at den dag man forventer mens der er man hvis alt er som man regner med 3+0 ikk ? med mindre ÆL har været der før forventet....

Det er bare fordi vi skal til fest om aftenen og er meget i tvivl med hensyn til alkohol eftersom jeg ikke ved om mens kommer eller ej...på p-pillerne kunne den komme fra middagstid og frem, men nogen gange først om aftenen... og vil jo gerne teste for at være sikker på jeg ikk gør noget dumt med alkohol.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag du har ÆL er 2+0 og 12-16 dage efter forventer man mens. Så dagen for forventet mens vil være 4+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg har haft nogle trælse oplevelser med testene fra billige-teste.dk... Oplevede at få svage streger en uge i træk uden at være gravid :(

Nu har jeg bestilt fra notanshop.com (det er en dansk hjemmesiden på trods af .com) og håber på de giver et bedre resultat :) De er faktisk også billigere end dem fra billige-teste.dk, så dem vil jeg nok foreslå istedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver lige at kigge på siderne og så bestiller jeg nogle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg har haft nogle trælse oplevelser med testene fra billige-teste.dk... Oplevede at få svage streger en uge i træk uden at være gravid :(

Nu har jeg bestilt fra notanshop.com (det er en dansk hjemmesiden på trods af .com) og håber på de giver et bedre resultat :) De er faktisk også billigere end dem fra billige-teste.dk, så dem vil jeg nok foreslå istedet for.

Disse vil jeg anbefale på det kraftigste. De har altid vist klart negativ ( hvor jeg heller ikke var gravid) lige indtil til igår og i dag hvor den viste flot positiv. Så de virker og er faktisk de billigste på marked og der er ingen mindste pris man skal købe for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disse vil jeg anbefale på det kraftigste. De har altid vist klart negativ ( hvor jeg heller ikke var gravid) lige indtil til igår og i dag hvor den viste flot positiv. Så de virker og er faktisk de billigste på marked og der er ingen mindste pris man skal købe for.

Jeg har også kun gode erfaringer med teste fra billige-teste.dk, testede svagt positiv 3+3 (hvilket resulterede i stor bekymring de næste dage pga. Den velkendte risiko for, af det var en BIO og ikke en "rigtig" graviditet) :)

Mht. Hvor langt du vil være, så er man altid 2+0 ved ÆL uanset længden på cyklus :) Også skulle mens gerne blive væk ved 4+0.

Husk nu at din krop kan snyde, når det er første cyklus uden p-piller. Min cyklus efter P-pille stop var på 30 dage mod hvad der viste sig at være normalt på 28-29 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver lige at kigge på siderne og så bestiller jeg nogle :)

Har sendt en besked til dig - har en del graviditetsteste til at ligge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også starte med billigteste. Men når først man har testet positiv med dem og mens er udeblevet, vil jeg anbefale enhver at købe en Clearblue. Der er ikke noget bedre, end når der højt og tydeligt står "GRAVID" på displayet. Men vent for guds skyld til du ER passeret mensdatoen. Jeg testede nemlig med en CB, da jeg var 3+5, hvor den sagde "IKKE GRAVID", og det var ikke så fedt. Og så er de jo altså ret dyre :/

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg er godt nok spændt på i morgen. Det er som om jeg ikk tror på det blir denne gang men ja tror bar jeg er lidt nervøs og forvirret omkring om mens dukker op osv... kan ik helt lig finde ud af mine tanker pt...sys bar der lang tid til i morgen...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER