Berit

Voksipose eller lign....

7 indlæg i dette emne

Hej :balloons

Jeg ved ikke hvor mange af jer som har påtænkt at købe en voksi-pose - jeg havde en til min mindste dreng - og den var jeg bare SÅ glad for. Da det er 10 år siden jeg sidtse havde en baby skal jeg have en ny, men de koster desværre over kr. 2.000,-

Så fortalte et vennepar mig at de til deres datter (født juli 2010) købte en drømmepose i Føtex til kr. 800-900 og at det var stort set det samme.... Det var blot navnet det var anderledes.

Vi skal helt sikkert ned og have sådan en - Føtex har dem med jævne mellemrum og ind imellem enda på tilbud til kr. 500 :rolleyes

Det var bare et lille godt indkøbs råd :glad

Hilsen

Berit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for det gode råd!

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt, min veninde sagde det samme i går; Den hed vist Slee-bee :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan klart anbefale den.. Har selv en og har været rigtig glad for den.. Vil også bruge den når lillemanden kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt at nogle anbefalede dem :D har længe kigget på dem i Bilka :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er næsten den samme den fra bilka/føtex er bare ikke uld. Men jeg mener man kan købe billigere udgaver i uld måske enten basson eller trilles

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DuniDuo er også et alternativ og de fås også med uld. De koster 1.400-1.700 kr. men jeg har f.eks. købt min til 999,- på tilbud i en netbutik og vi er rigtig glade for vores! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER