Guest

Nye afsnit af D.U:M

38 indlæg i dette emne

Ja jeg siger ikke noget ;) Har dog lige set snigpremiere fordi jeg er utålmodig og glemmer det nok på tirsdag for er pænt træt efter zumba ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh jeg så det også.

Elsker at se det :lolhit men får hannah en abort? det har jeg ikke læst nogen steder, kun med tvangsfjernelsen af ceciliya.

Det er også kvalitets TV, synes det er rigtig godt- også selv om nogle af dem kan være lidt for meget ;) Hun får det fjernet ja- mener hun fik det fjernet sidst i december :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da løgn?! :o De har lavet en Simon og Michelle??! SUK, altså... :(

Hvis du trænger til gensyn, så bliver de gamle afsnit fra de første år genudsendt hver formiddag kl. 8.40-9.30 (2 afsnit) :whistling I sidste uge var det med Simon og Michelle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du trænger til gensyn, så bliver de gamle afsnit fra de første år genudsendt hver formiddag kl. 8.40-9.30 (2 afsnit) :whistling I sidste uge var det med Simon og Michelle..

Fedt :super

Mener også at de viser nogle gamle afsnit om eftermiddagen ved 15-tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da løgn?! :o De har lavet en Simon og Michelle??! SUK, altså... :(

Haha, de blev gift samme dag som os! På samme tidspunkt! Det er så crazy, for det føles jo virkelig som i går, at vi blev gift :o Og vi render da stadig rundt i en boble af lykke!

Jeg blev dog lidt trist i går, da jeg så det. Man ved, at Camilla og Christian bliver skilt og splitter en familie op. Man ved, at Hannah får fjernet Cecilaya og dermed bliver en ny familie splittet op. Jeg synes, det er så ærgerligt og træls. ISÆR Camilla og Christian fordi jeg hele tiden har heppet på dem og syntes, at de har klaret det så flot.

Kan bare ikke holde ud at se på de små børn, som bare er fuldstændig uskyldige. Især den lille Cecilaya, som jo bare er en lille sød og dejlig pige. Kan ikke helt holde ud, at hun nu skal tilbringe sin barndom i pleje. Eller jo, for jeg tror jo faktisk, at det er det bedste for hende. Men samtidig vil Hannah jo helt sikkert kæmpe alt, hvad hun kan for at få sin datter hjem (forståeligt nok, hvem ville ikke gøre det?), og det vil jo sige, at Cecilaya vokser op med en, forhåbentlig, dejlig plejefamilie men også med en mor, som vil gøre alt for at understrege, at dét i sig selv er forkert. Det må da være SUPER hårdt for sådan en lille put, og jeg frygter bare, at hun bliver splittet lidt mellem plejefamilien og hendes biologiske mor.

Jeg bliver bare lidt ked af det. Burde jo nok bare lade være med at se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, de blev gift samme dag som os! På samme tidspunkt! Det er så crazy, for det føles jo virkelig som i går, at vi blev gift :o Og vi render da stadig rundt i en boble af lykke!

Jeg blev dog lidt trist i går, da jeg så det. Man ved, at Camilla og Christian bliver skilt og splitter en familie op. Man ved, at Hannah får fjernet Cecilaya og dermed bliver en ny familie splittet op. Jeg synes, det er så ærgerligt og træls. ISÆR Camilla og Christian fordi jeg hele tiden har heppet på dem og syntes, at de har klaret det så flot.

Kan bare ikke holde ud at se på de små børn, som bare er fuldstændig uskyldige. Især den lille Cecilaya, som jo bare er en lille sød og dejlig pige. Kan ikke helt holde ud, at hun nu skal tilbringe sin barndom i pleje. Eller jo, for jeg tror jo faktisk, at det er det bedste for hende. Men samtidig vil Hannah jo helt sikkert kæmpe alt, hvad hun kan for at få sin datter hjem (forståeligt nok, hvem ville ikke gøre det?), og det vil jo sige, at Cecilaya vokser op med en, forhåbentlig, dejlig plejefamilie men også med en mor, som vil gøre alt for at understrege, at dét i sig selv er forkert. Det må da være SUPER hårdt for sådan en lille put, og jeg frygter bare, at hun bliver splittet lidt mellem plejefamilien og hendes biologiske mor.

Jeg bliver bare lidt ked af det. Burde jo nok bare lade være med at se det.

jeg har samme følelser omkring det, som du skriver ovenstående. Heldigvis har Hanna udtalt, at hun har et godt samarbejde med plejefamilien, og at hun får lov til at ringe til datteren en gang imellem. Jeg håber dette gode samarbejde vil fortsætte, og dermed vil skabe ro for den lille pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har samme følelser omkring det, som du skriver ovenstående. Heldigvis har Hanna udtalt, at hun har et godt samarbejde med plejefamilien, og at hun får lov til at ringe til datteren en gang imellem. Jeg håber dette gode samarbejde vil fortsætte, og dermed vil skabe ro for den lille pige.

Nå, det er da positivt, synes jeg :) Man hører desværre om alt for mange forældre og plejeforældre, hvor samarbejdet bare slet ikke fungerer. Og det kan jo ikke andet end at gå ud over barnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder det ikke ud! Jeg har bare INGEN gode kanaler mere efter nytår, jeg må altså ha en bedre tv pakke. Kan jo ikke se DUM mere buh! Hvorfor skal det være så dyrt? *surmulesmiliey*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ER det ikke nyt at de viser en time?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ER det ikke nyt at de viser en time?

Jo de plejer at vise en halv time både tirsdag og onsdag. Men nu viser de det kun om tirsdagen - og altså en hel time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synds det er rart at det er en hel time - 30 min er bare ikke lang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes også det er rart at det bliver vist en hel time :)

Ønskebebs: tak for svar, anede ikke at hun fik det fjernet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synds det er rart at det er en hel time - 30 min er bare ikke lang tid :)

Synes også det er rarer så er det også kun en dag man skal huske på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER