Myliona

Juli mødre: Mærker i baby??

29 indlæg i dette emne

Hmmm, måske er jeg bare dårlig til at skelne mellem tarmbevægelser og babybevægelser (siger det noget om mig som mor? :lol)

Men idag har jeg faktisk to gange oplevet noget, der føltes som en boble, der sprang (ikke flere bobler... Men et "pop") sådan et sted syd for midtpunktet mellem navle og skamben. Måske måske??? :7himmel

Ellers må den næste uge godt gå HURTIGT! Satser på at scanningspersonen kan vise en lille fodboldspiller eller linedanserinde, der sparker løs, og at hun så kan sige "Kan du mærke det?" Og jeg kan sige "Nå det er dén følelse, der er baby!". Håbe håbe :goodluck

Det der lyder PRÆCIS som det føles når baby sparker!! Jeg er ikke i tvivl om at det er den lille du mærker, og når du kommer længere hen, vil du lære fornemmelsen at kende som babys bevægelser, og så bliver det bare mere kraftigt som tiden går....

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det der lyder PRÆCIS som det føles når baby sparker!! Jeg er ikke i tvivl om at det er den lille du mærker, og når du kommer længere hen, vil du lære fornemmelsen at kende som babys bevægelser, og så bliver det bare mere kraftigt som tiden går....

:loveshower

Åh jeg håber at du har ret :loveshower Altså noget i mig tænker at det ligeså godt kunne være alt muligt andet (f.eks. bare luft i maven :blush) men jeg tænkte godt nok begge gange "hvad var nu det?" :loveshower Den ene gang kom det lige efter at jeg havde bællet en kop te, som ikke var koffeinfri, og jeg drikker jo ellers kun koffeinfri. Mon baby blev lidt hyper af det? :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg håber at du har ret :loveshower Altså noget i mig tænker at det ligeså godt kunne være alt muligt andet (f.eks. bare luft i maven :blush) men jeg tænkte godt nok begge gange "hvad var nu det?" :loveshower Den ene gang kom det lige efter at jeg havde bællet en kop te, som ikke var koffeinfri, og jeg drikker jo ellers kun koffeinfri. Mon baby blev lidt hyper af det? :wub

Ja, det samme skete i dag da jeg drak COLA!! :rolleyes

Det samme sker hvis jeg får noget sukker...

I dag skete det også da min kæreste skruede op for musikken da vi kørte bil... Min kæreste mente det var fordi hun synes det var en god sang.. "I'm sexy and I know it".. Du godeste, tror hun har arvet farens dårlige musiksmag :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt hjertelyd 2 gange nu, senest i fredags (2 dage siden), så ved at der er liv, men er nu ikke begyndt at mærke noget, jeg er helt sikker på er liv endnu :(

Tror jeg fik et lille spark i går eftermiddags, da jeg tog en slapper på sofaen, og har da også følt uro..

Vi har haft mine 2 skønne bonustøser på vinterferie hele ugen, så der har ikke været så megen tid til at ligge roligt og mærke efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER