Ikra

Aav jag allerede i uge 5...??

11 indlæg i dette emne

har haft nogle ubehagelige jag i underlivet den sidste uge..

de kommer hvis jeg nyser, hoster osv..

er det noget jeg skal være bekymret over eller..??

hvad kan det være.??

da ikke ligamentsmerter allerede nu.??

testede først positivt i sidste uge.. kan max være 6 uger henne..

piger hjælp??

ps. nogen der ved om man må tage metformin og nældefeber allergipiller under graviditet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder præcist som ligamentsmerter, og det er ikke for tidligt til dem for din krop producerer jo hormoner, og det får livmoderen til at udvide sig....

Så jeg ville ikke være bekymret.... Du er bare gravid :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde fuldstændig de samme smerter, og de startede allerede i uge 4 - det er jo faktisk i starten man har dem mest (mine er i hvert fald ikke nær så slemme længere). Jeg fik dem meget i perioder, men især hvis jeg strakte mig og som du siger - nys, de kunne simpelthen gøre så jeg måtte næsten rulle sammen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener faktisk også at jeg havde nogle grumme mavesmerter (som jeg regnede med var ligamentsmerter) omkring uge 5-6 stykker, men hvis du er i tvivl, så ville jeg nok ringe til lægen bare lige for en sikkerheds skyld. :kram2

Aner ikke en dyt om medicinen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger.. :loveshower

dejligt med et hurtigt svar.. :lovebk

det er nok fordi det er så tidligt så man bider mærke i alt der sker i kroppen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og endnu en som have stærke jag ved nys mm., og har det stadigvæk. Et godt råd som jeg fik var at lave en knibeøvelse også spænde op i underlivet ved nys, hoste og lignende - det hjælper på smerten som jaget fremkalder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes... de fantastiske ligamentssmerter... Men hvis de bliver ved og er mere konstante skal du nok snakke med lægen.

Angående medicin.... Tal altid med din læge inden du propper medicin i munden. Også håndkøbsmedicin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan nemt være ligamentsmerter, desværre. (de kan fortsætte hele graviditeten igennem) <_< :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også ligamentsmerter ret tidligt... Og så med en forkølelse oveni av av siger jeg bare. Bare rolig det går over, synes mine var værst frem til uge 12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik nældefeber da jeg var i 4. måned og det fik jeg piller mod fra lægen af.

til gengæld har jeg nogle allergipiller som jeg ikke må tage mens jeg er gravid.

Synes du skal spørge din læge til råds :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man læser på pakkerne med allergipiller, står der om de kan anvendes, men snak ALTID med en læge først.

Ved at Alnok kan til nøds bruges mens Benadryl ikke kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER