ennas123

Dårlig oplevelse ved 2.læge besøg

5 indlæg i dette emne

Jeg har været til 2. lægebesøg idag. Jeg havde glædet mig til at få en snak med hende om hvordan jeg har det, da jeg har en del nedturer i øjeblikket (sådan humør mæssigt) af at gå alene her hjemme hele dagen tror jeg. tale med hende om mine mange plukveer og bækkenløsningen. Og ikke mindst havde jeg glædet mig meget til at komme i godt humør ved at høre den lilles hjerte lyd og vide at han har det godt der inde.

MEN min læge havde åbenbart meget travlt. Og jeg fik dårligt lov til at sætte mig ned. Fik hurtigt taget blodtryg og undersøgt urin prøven. Op på briksen og mærkede lidt på maven og lyttede efter hjertelyden, hun kørte "dimsen" lidt runde på min mave men ingen ting at hører. Og hun sagde: Nårh.. Jeg kan ikke lige finde hjertelyden, men han har det sikkert fint. Øhh.. hvad tænkte jeg, prøve dog lige igen.. Men inden jeg nået at sige noget var jeg ude af døren igen..

Også kom alle de dårlige tanker, hvorfor kunne hun ikke finde hjertelyden, er der noget galt med ham, OSV.. Jeg ved jo godt at han er i live da han sparker meget og alt helt sikkert er helt fint. Men jeg blev altså nervøs og ked og græd hele vejen hjem fra lægen. :boo :huug

Nu er jeg dog faldet lidt ned igen da han har sparket meget til eftermiddag. Synes bare at det var dårligt af lægen, ikke at have sat tid at til at undersøge mig ordenligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det lyder da også enormt træls!! Man ved jo, at læger kan være stressede, men synes ikke det er i orden, at hun bare negligerer, at hun ikke kan finde hjertelyden. Selvfølgelig har den lille det da helt fint, når du kan mærke ham etc., men som læge bør man da også vide, at det faktisk på INGEN måde er lige meget for en gravid, om man kan høre hjertelyd eller ej. VI ER JO IKKE RATIONELLE!!!!

Æv :kram2 Men godt, at han har beroliget dig lidt med nogle gode spark idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, så ville jeg få en ny tid, og så booke en dobbelt tid, så du og lægen har ordentlig tid til at snakke og få tjekket dig. Ved bestillingen af tiden, ville jeg bare sige, at jeg har brug for ordentlig lægesamtale...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, så ville jeg få en ny tid, og så booke en dobbelt tid, så du og lægen har ordentlig tid til at snakke og få tjekket dig. Ved bestillingen af tiden, ville jeg bare sige, at jeg har brug for ordentlig lægesamtale...

Jeg er helt enige med Vanni.

Det kan godt være at lægen ikke synes det er noget. Men for os er det vores barn det drejer sig om, vores psyke og den er bare ikke så stærk som før.

Hun har måske flere gravide om dagen, men for os er der kun os og vores babyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv for en træls oplevelse, kan godt forstå du var ked, det var da et rigigt møgbesøg :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER