My-Moren

VÆK

11 indlæg i dette emne

VÆK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at høre...... :loveshower Stort tillykke :gravid

:sm til ham den anden for at gøre dig så nervøs!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig på besøg ;) Det var en dejlig opdatering :glad Tillykke med det :)

Altså med risiko for at lyde bedrevidende, så er det- i mine øjne- et bevis for, at den lille KBH ikke burde sige, at de kan skanne så tidligt, og slet ikke med en udvendig skanning. Prøv at tænk på de bekymringer DU og ANDRE har gået med, når man egentlig kommer for at få ro. Det synes jeg virkelig er dårlig Service. De er altså også kendt for, at personalet ikke er uddannet til skanning osv. :o

Så kan du slappe af og nyde det nu- størrelsen på embryonet snyder som tidligere nævnt de fleste så tidligt, så forhold dig til din egen beregnede termin indtil NF :)

Og tillykke med din nye titel :flag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor fedt :-) stort tillykke. Hvor er det dejligt for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre...... :loveshower Stort tillykke :gravid

:sm til ham den anden for at gøre dig så nervøs!!

Tak :)

Og ja smæk til ham!!!! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 23/1/2012 at 10:33 AM, ønskebebs said:

Stadig på besøg ;) Det var en dejlig opdatering :glad Tillykke med det :)

Altså med risiko for at lyde bedrevidende, så er det- i mine øjne- et bevis for, at den lille KBH ikke burde sige, at de kan skanne så tidligt, og slet ikke med en udvendig skanning. Prøv at tænk på de bekymringer DU og ANDRE har gået med, når man egentlig kommer for at få ro. Det synes jeg virkelig er dårlig Service. De er altså også kendt for, at personalet ikke er uddannet til skanning osv. :o

Så kan du slappe af og nyde det nu- størrelsen på embryonet snyder som tidligere nævnt de fleste så tidligt, så forhold dig til din egen beregnede termin indtil NF :)

Og tillykke med din nye titel :flag

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 23/1/2012 at 11:23 AM, Majkat said:

Ihhhhh hvor fedt :-) stort tillykke. Hvor er det dejligt for dig!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig nyhed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du besøger da bare ;)

Og tak skal du have!! Må jo give dig ret.. Manden der scannede mig i dag, sagde jo mere eller mindre det samme som dig.. Manden der i dag scannede mig sagde, at de slet ikke burde scanne noget udvendigt når man ikke var længere, fordi det netop skaber en nervøsitet i stedetfor. På deres hjemmeside skriver de vist at de personer der er derinde er uddannet til scaninger. Men det er jo i princippet også lige meget, fordi som jordemoderen jeg kender skrev til mig, så skal der være en læge tilstede eller en der er under supervision af en læge...

Ja, som min mand sagde størrelsen er ikke så vigtig endnu, det var hjerteblinket vi ville se :) Så må vi se om et par uger til NF hvordan det hele ser ud der!!

Og tak.. endnu en lille lækkermås er kommet til verden i nat :loveshower

Jeg må også sige, at der hvor jeg er blevet skannet, en Gaia klinik, hvor der er uddannede sygeplejersker med speciale i skanninger eller jordemødre som har masser af erfaring. Eks. sidder begge skanningssygeplejerskerne til dagligt på andre sygehuse og skanner hele dagen lang, men som har det andet som bierhverv, da de bare går rigtig meget op i deres job og elsker den bekræftelse sådan en skanning (helst) skal være.

Mht. en indvendig skanning, så sker det også, at der bliver benyttet sådan en ved eks. NF, hvis ikke de føler de har ordentlig overblik til spiren - jeg blev nemlig skannet indvendig der også (de startede med en udvendig skanning) og man kan sige meget - men man kan generelt se MEGET mere på en indvendig skanning end en udvendig skanning ;)

Det er så vildt med det lille hjerteblink - det er virkelig livsbekræftende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 23/1/2012 at 0:16 PM, ønskebebs said:

Jeg må også sige, at der hvor jeg er blevet skannet, en Gaia klinik, hvor der er uddannede sygeplejersker med speciale i skanninger eller jordemødre som har masser af erfaring. Eks. sidder begge skanningssygeplejerskerne til dagligt på andre sygehuse og skanner hele dagen lang, men som har det andet som bierhverv, da de bare går rigtig meget op i deres job og elsker den bekræftelse sådan en skanning (helst) skal være.

Mht. en indvendig skanning, så sker det også, at der bliver benyttet sådan en ved eks. NF, hvis ikke de føler de har ordentlig overblik til spiren - jeg blev nemlig skannet indvendig der også (de startede med en udvendig skanning) og man kan sige meget - men man kan generelt se MEGET mere på en indvendig skanning end en udvendig skanning ;)

Det er så vildt med det lille hjerteblink - det er virkelig livsbekræftende :loveshower

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejlig nyhed ;)

kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER