måske 3

Første JM tid

4 indlæg i dette emne

Det er helt underligt, at skulle til Jm igen.

Jeg kan mærke, at jeg er meget spændt på hvad for en dame det er denne gang. Første barn havde jeg en rigtigt sød, men ved andet barn havde jeg en rigtigt sur madame og det hjalp overhoved ikke at jeg var hundesyg igennem det hele og hun overhoved ikke lyttet <_< .

synes jeg hele weekenden har været monster træt og kan slet ikke vågne i dag. håber at denne voldsomme træthed snart forsvinde og jeg kan gå tilbage til mit almindelige kronisk træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh jeg havde en jordemoder med min store datter, som i de sidste seks uger op til fødslen, trods to besøg ugentligt, overså at hun lå forkert :blink Så hvis jeg havner hos hende vender jeg om med det samme.

jeg skal til jordemoder på mandag og er også meget spændt på hvem hun er for en :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom ind til en rigtigt sød dame, som til oh med kendte til min sygdom, så det var bare super nice :balloons , desværre er det ikke hende jeg skal have <_<

så nu venter jeg lige halvanden måned på at møde den rigtige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du kom ind til en sød en, selvom det ikke er hende du skal have. :)

Jeg kom også ind til en rigtig sød en, og hun var liiiiiiiiiige ved at jeg skulle have en anden (fordi jeg bad om at komme til JM om fredagen, og der er hun der ikke) men fik lov at beholde hende. Tror jeg bliver glad for hende, hun er smaddersød og umiddelbart lige på min bølgelængde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER