mikkelmille

Nå nu prøver jeg

4 indlæg i dette emne

Nu sidder jeg med 6 meget tydelige graviditetsteste, og burde være 4+1 men hvor er jeg dog ked af det og bange, havde en MA for et år siden hvor barnet døde i uge 11 det blev opdaget til NF selvom de scsnnede en gang om ugen så de ikke den var ved St dø, har haft 3 MA'er og mange spontane.. Så 3 udskrabninger og 3 medicinske og 6,7 spontane hvor ægget ikke ville sætte sig fast... Vi er blevet undersøgt på privat klinik og OUH som intet ku gøre - jeg har dog en datter på 4 også med min nuværende mand..

Og ja, nu er jeg gravid igen testede positiv 3+3 og hver dag lige siden,..

Imorgen mandag skal jeg have målt hcg og igen onsdag og vil fertilitetsklinikken på OUH tage stilling til forløbet...

Men jeg er så bange...!! Jeg vil gerne have graviditeten, vi har kæmpet så længe... Og jeg har været med min kommende i snart 9 år.. ( vi er 25 ) men det slider på forholdet nu, og hvad nu hvis osv....

Puha der fik jeg lige læsset af.. Vi er selvstændige med en god restaurant så er altid alene med det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med de 2 streger :)

Er ked at af læse i har været så meget igennem og du går er nervøs for at det skal ske igen og at du ikke bare kan glæde dig over du er gravid ..

Men kan du ikke snakke med din læge om at muligvis for en tidlig scanning ?

- det fik jeg anden gang jeg blev gravid, fordi jeg tabte barnet i første omgang, tror jeg var omkring uge 9+ og det var virkelighed lettelse og se den lilles hjerte blinke og så der ikke så mange uger til , til man skulle til en anden scanning :)

Det hjalp mig med at tro på at det var virkelig og den lille havde det fint :)

En masse :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fertilitetesklinikken har lovet at scanne ca hver anden uge, og nr de har modtaget mine blodprøver så ringer de på mandag - de laver nok første scanning om 14 dage vil jeg tro.. Men vi har set mange små hjerteblink og livliglige små fostre der går til grunde, men håber at de fra uge 8 giver en ugentlig scanning - sidst jeg var gravid lovede de at følge mig til uge 16, men fik aldrig ringet tilbage til dem efter jeg mistede, så har det helt skidt med at ringe igen nu.. Men ej hvor jeg håber...!! Men sidste gang steg mig hcg fra ca 7000 til 21000 på 9 dage, og det var der de vidste den blev svær..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de positive tests :)

Håber alt forløber skal det skal denne her gang!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER