pjevser79

Samtalen på Riget

4 indlæg i dette emne

det var både og den samtale. Men vi fik at vide at vi har ingen mulighed for at få et biologisk barn sammen da min kæreste ikke produkserer nogle sædceller øvøv . Men vi fik også at vide at hvis han havde haft sædceller var der meget stor mulighed for at vores barn ville blive handicappet da han har en kromocon fejl, så der er vi meget glade at vi ikke skulle tage stilling til det når man var blevet gravid. Vi fandt også ud af hvorfor han altid er træt og har en kort luntet det er fordi han ikke producere særligt meget testotron så nu skal han undersøges mere og have humoner resten af hans liv men lægen sagde at hans livskvalitet ville blive ændret med 40 % så det er jo helt vildt. Så nu skal vi videre til Roskilde og igang med donersæd Så det glæder jeg mig til men skal så lige af med de sidste 3 til 4 kg. Men dejligt at komme videre så man ikke skal være usikker hele tiden hvad det ender med. Så nu venter jeg på brev fra Roskilde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv at det ikke kan blive biologisk :( men synes daalligevel, at det er en god opdatering du kommer med :loveshower :loveshower nu ved I hvad der skal ske :)

Dejligt at din mand kærestes manglende testosteron-produktion kan afhjælpes med hormoner :) Hvordan tager han det? Dejligt at han er gået med på donorsæd :yay så kan I snart for alvor komme i gang med PB :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram det var jo ikke lige det, som man ønsker at høre, men nu har i fået nogle svar på, hvorfor der ikke skete noget, og hvorfor din mand har det sådan.

Nu har i noget at arbejde videre på og kan få drømmebarnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er jo det og skønt at få svar på alle ens ? men vi er helt afklaret så nu skal vi på donersæd det bliver spændene hvad de siger men håber at jeg lige får tabt de sidste kilo inden vi skal til samtale på Roskilde. så de ikke skal sige at de ikke vil behandle os før de er tabt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER