Guest Martsbaby

Gourmetweekend/Kroophold

6 indlæg i dette emne

Manden og jeg skulle have været på ferie over nytåret, men da han lige har mistet sit job har vi valgt at aflyse.

Vi har dog begge to behov for at komme lidt afsted og bruge lidt kvalitetstid sammen inden prinsessen kommer til verden. Tænkte, at et kroophold el.lign. kunne være en god idé.

Vi er rigtig glade for lækker mad så det er et krav. Vi kan sagtens køre efter det så et hvilket som helst forslag i DK,Sydsverige og Nordtyskland er velkomne.

Så kort sagt - er der nogle af jer, der kender et rigtig lækkert sted til et weekendophold?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine forældre fik for et par år siden et ophold på Hindsgavl Slot på Fyn, hvor de fik gourmet mad og nød de fantastiske omgivelser. Det har de snakket meget om, så det var da en mulighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil anbefale dig at kigge på her der kan du finde en masse lækre steder. Vi var på Marcussens hotel i Assens, da vi havde bryllupsdag i august...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dragsholm Slot kan helt klart anbefales - klik HER

De har gourmetophold, hvor man starter arangementet med en rundvisning på slottet og derefter en sublim middag.

Om morgenen er der dejlig morgenmad.

Ikke det billigste sted, men så afgjort meget meget lækkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dragsholm Slot kan helt klart anbefales - klik HER

De har gourmetophold, hvor man starter arangementet med en rundvisning på slottet og derefter en sublim middag.

Om morgenen er der dejlig morgenmad.

Ikke det billigste sted, men så afgjort meget meget lækkert.

Der har vi været til bryllup- de har abre en dygtig kok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Comwell Spa Borupgaard...Lækker gourmet middag, fine værelser, og adgang til lækkert spa-område...Totalt afslapning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER