Perlemor

1. JM og bækkenløsning

4 indlæg i dette emne

Så har jeg været til første JM besøg, lidt sent for de havde smidt mine papirer væk, men pyt.

Fik snakket om alt muligt men primært mit negative humør og smerter i bækkenet.

Efter en længere snak, hvor jeg nærmest begyndte at tude, sagde JM at jeg hurtigst muligt skulle få tjekket mit stofskifte og jern hos lægen, fordi jeg lød på grænsen til deprimeret, var meget grådlabil og mega træt hele tiden. Hun er sikker på det er mit stofskifte det er galt med. Ellers kan det være alle de ting der foregår i mit liv lige nu. Er stort set enlig mor til en meget livlig og opmærksomhedskrævende 3 årig, da vi skal flytte om 1½ uge og min mand derfor er ude i huset hver dag for at lave skillevægge m.m. Har en skøn mand der støtter alt hvad han kan, men hold da op hvor er det hårdt at passe sit fuldtidsjob, være alenemor (når man ikke er vant til det, tager hatten af for dem der er det hver dag) og samtidig står i flytterod til op over begge ører hvor de tomme kasser bare kalder på at jeg skal fylde dem selvom jeg nærmest falder i søvn over aftensmaden.

Så er der det at jeg har mega ondt i skambenet og det strømmer ned i benene så jeg dage næsten ikke kan gå andet end miniskridt. Dertil siger JM at jeg helt sikkert har bækkenløsning og at jeg ikke må bære mere end 5 kg... mmm datter vejer meget mere end dette og jeg skal handle og alting samtidig, hvordan klarer man lige det... Skal til lægen om en time og have en henvisning til noget fysioterapi.

Er der nogle der ved om der findes bækkenløsningshold eller træning i vand i Københavnsområdet (der ikke er for dyrt)???

Puha det var lige lidt brok jeg havde brug for at komme af med, håber ikke det blev for langt eller for irriterende at læse. Håber også at det bliver bedre når flytningen er overstået og der kommer lidt ro på.

Hilsen en meget fortvivlet andengangsgravid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender desvære ingen hold, men syntes da lige at du skulle have et :kram !

Jeg håber at det hele flasker sig, når i er kommet på plads i jeres nye hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor lyder det bare ikke til at være sjovt at være dig lige øjeblikket :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER