Nitzen1987

Ventetøj - fif til alle nordjyder :-)

5 indlæg i dette emne

Har i dag været i Brønderslev med min mor og min mand for at (kigge på) købe ventetøj :) Min mor viste mig en hjemmeside til en engrosforhandler af ventetøj for nogle uger siden... Jeg havde ikke selv kendskab til den... Det er et firma der opkøber tøj direkte fra fabrikkerne for derefter at sælge det videre til tøjbutikker i både DK og udland... udover at de opkøber og sælger videre til andre virksomheder har de i også en lille udsalgsbutik med ventetøj til meget "fornuftige" priser :glad så jeg endte ud med en pose fyldt med ventetøj for 1.150 kr :glad - der var 9 dele :) 2 par bukser (et par pæne sorte 300 kr. et par cowboy 200 kr. (300kr)) Derudover var der et par sorte leggings... også en masse overdele som jeg lige vil flashe lidt billeder af her, så I kan se lidt af, hvad de har at tilbyde :)

DSC01143.jpg

DSC01151.jpg

DSC01149.jpg

DSC01148.jpg

DSC01147.jpg

DSC01146.jpg

DSC01144.jpg

Oven i hatten tilbød sælgeren selv at lave en god pris på noget af tøjet - også selvom han ikke blev opfordret til det :D Men da vi gik der fra følte jeg, at jeg havde fået rigtig meget for pengene :loveshower og det kan en ægte nordjyde (nu konverteret til østjyde) som mig godt lide :D

I kan forresten læse og finde nødvendige oplysninger om butikken her

De havde bl.a. mærker som Mummi ventetøj og Tété a tété :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har godt nok tjekket dem ud på nettet- vil gerne derop en dag, så det må jeg se, om ikke det kan fikses :)

Tak for tipper :sc ( du får det "rigtigt" når jeg kommer til computeren ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså hvorfor kunne det ikke have været i Kbh ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså hvorfor kunne det ikke have været i Kbh ;-)

Ja det er da lidt ærgeligt :) For der var virkelig meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det ærgerligt de ikke sælger online :(

Men fedt tøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER