Guest MM-R

Mærker altså liv i 11.uge...

5 indlæg i dette emne

Er jo ret rutineret gravid (femte). Sidste gang mærkede jeg liv meget tidligt (ca.12 uger). De sidste par dage har jeg mærket lillebittens bevægelser. Det er vist meget tidligt, men jeg er åbenbart bare mærkelig.

Med første barn mærkede jeg først noget som helst i 20.-21.uge, men der var jeg også 10 kg. større end de to sidste graviditeter. Er der andre herinde, der har erfaring med at mærke liv tidligt?

Apropos mærkeligt: Hvis terminsscanningen passer, testede jeg svagt positiv tre dage efter, jeg blev gravid...

God søndag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må indrømme jeg ikke tror på din terminsscanning, så. Jeg har aldrig hørt om nogen som har testet positiv tidligere end 3+1 og det er sjældent. Med mindre det var med Valmed teste for dem behøver jeg ikke være gravid for at teste positiv med. <_<

:btopic Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg mærkede liv de andre gange, er sur på mig selv over ikke at ha skrevet det ned. Men håber jeg mærker noget omkring uge 15... tror i hvert fald jeg skal over 13 før der er en chance.

Det der med overvægten, det er vist noget med at tynde piger tidligere mærker liv fordi...? Fordi flæsket ikke kan mærke noget eller hvordan er det lige :unsure Endnu en grund til jeg ikke forventer så meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 16+0 da jeg mærkede liv første gang ;)

Er spændt på hvornår jeg gør denne gang, jeg var nemlig en del tungere den gang :D

Jeg har hørt flere som mærker liv tidligt :loveshower så tror ikke der er usandsynligt ;)

Hvad ang din terminsscanning tror jeg, at den er lige så ukorrekt som min.. Ifølge min skal jeg have testet positiv 2+2, hvilket jeg ikke tror på... Det tager ca 8 dage før vi danner hCg så synes det er helt hen i vejret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også selv, jeg er en uge længere -altså 11+3. Tror bare mine babyer begynder små. Var i flg. egne beregninger 6+0 til ts. Der var ikke hjerteblink, og man antog den var gået til. Jeg blev kontrolscannet 12 dage senere og der var jeg i flg.scanneren 6+6 med fint hjerteblink. Så nu er jeg så ret spændt på nakkefoldsscanningen d.23/1 (nok mest fordi min ni-årige søn har Downs Syndrom, så ved det usandsynlige rammer alle). En uge endnu så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey. Bliver vist nødt til at komme i Smiley-skole :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER