Oliver's mor

Ulve time

4 indlæg i dette emne

Hej piger

Min lille dreng har altid været glad når vi hentede ham fra dagpleje med de sidste to uger har han været umulig og sur. Jeg syntes han får meget opmærksomhed, men han er stadig sur han plejer at være mild og rimelig nem, selvføllige har han sine ture som alle andre, men jeg kan ikke finde ud af hvad der sker for tiden syntes det er lige meget hvad jeg gør, han blir snart to kan alderen have noget og sige :unsure

Jeg vil gerne ha nogle gode råd og lidt sparing, er der andre med de samme problemer og hvad gør i ved det håber i vil gi mig nogle gode råd

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er han sulten eller tørstig ?.

Jeg har afskaffet ulvetimen ved at servere banan og vand. Nok til at tage den værste sult/tørst, men ikke så meget at de ikke kan spise aftensmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - Måske virker det :) jeg vil prøve med nogen scnaks idag efter dp. banan mætter også godt men ikke så lang til så det lyder meget fornuftigt, men som du siger det kan være svært med aftensmad, for han er ikke den som spiser allermest for tiden ... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-)

Jeg tror alle børn har de ture nogle gange er bare værrere end andre ... Jeg plejer at have så meget så muligt forberedt, vi får tit rester eller rugbrød når min mand ikke er hjemme. Og hvis jeg skal lave noget får jeg ham til og hjælpe til min er også lige blevet to.. Hvis vi begge er hjemme plejer en at ta sig af barnet og den anden at lave mad og så får ham altid scnaks og frugt og noget mælk efter dp, så ved jeg det ikke er fordi han er sulten og får han opmærksomhed og laver vi noget sjovt er der næsten aldrig noget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER