super mor til 3

Så er det snart vores tur:-)

7 indlæg i dette emne

Piger så er det snart vores tur til at se vores dejlige små babyer :loveshower

Er godt nok spændt på hvem der lægger ud :goodluck

Er der nogen af jer der er begyndt at mærke noget??????

Håber ellers at i har det godt

Knus

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går kunne jeg mærke at den lille er på vej ned i bæknet. Det gjorde så ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig simpelthen så meget til at få min krop igen. At være gravid er ikke min yndlingsbeskæftigelse :) Hvem der bare kunne løbe sig en tur, gud hvor ville det være dejligt. Og så glæder jeg selvfølgelig også til at møde den lille :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, jeg har jo fået at vide at bebs står fast. og i går da jeg skulle i seng havde jeg 3 meget kraftige plukveer, der kom med 10 min interval, og varede godt og vel 1 minuts tid, og så kom der en mere efter 20 min. men ikke så kraftig som de 3 første. så her hjemme er vi bare i vente position.

Glæder mig til at se min baby. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at det snart er os som skal se vores bebser.... :loveshower

Det er helt mærkeligt - jeg synes tiden er fløjet afsted. Men hold da op, hvor jeg glæder mig... Det er bare det største her i verden :biglove

Jeg tror stadig at lillemanden ligger med numsen nedad, men jeg er ikke sikker. Jeg skal til en hurtig scan fredag den 20/1 og hvis han stadig ligger forkert, så skulle jeg vist ha tid til kejsersnit. Jeg har tænkt meget over det og er faktisk ok med det, hvis jeg ikke kan føde rigtigt. Hovedsagen er at han kommer ud og er sund og rask :kuller

Der er ikke ret meget plads mere derinde, men det har bebs vist ikke hørt. Han er mega aktiv og AVS det kan gøre nas nogle gange :blink

Ellers er jeg bare rigtig træt nu og især sidst på dagen og aften er jeg mega træt og øm i min gamle krop ;)

Jeg GLÆDER mig til vi begynder at få vores bebser. Det er lige om lidt, girls :biglove

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt, at det er lige om lidt. Skal ud og hente barnevogn i morgen og så skal den stå ude ved svigerforældrene. Så glæder mig til at gå med vognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt, at vi er ved at være ved vejs ende. Må indrømme, at jeg heller ikke synes, det er en dans på roser at være gravid. Så nu glæder jeg mig bare til at møde Junior :loveshower

Han står godt fast i bækkenet, og mosler godt rundt derinde. Det er selvfølgelig bare et godt tegn, men hold op, hvor kan det gøre ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER