Undercovernisse

Hvad skal barnet hedde?

8 indlæg i dette emne

Vi har altid elsket, at snakke om navne :loveshower

Så da jeg havde to streger for første gang begyndte snakken allerede, den graviditet blev ikke til noget, men det gjorde vi allerede havde navnet til vores datter 3 mdr før jeg blev gravid med hende :oops

Og jeg havde da knap født før snakken gik igen :lol

Det nemmeste for os er helt klart pigenavne, har slet ikke et drengennavn hvor jeg tænker det skal være det.. Eller havde et også sagde min veninde prøv at sig det med jeres efternavn og det lød bare frygteligt :( så det er af listen igen, nu havde manden ellers lige givet sig :(

Men navne jeg godt kan lide er :

Pigenavne

Therese

Piea

Luka

Regitze

Rose (hvis jeg vidste alle ville udtale det på engelsk)

Drengenavne:

Thor

Liam

Izak

Ulrik

Der er mange flere men lige et lille udpluk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har også tænkt over det længe men synes det er svært.

Fordi vi i vores vennekreds og nu også af familie bliver kaldt M&M (Martin og Michala) synes vi det kunne være sjovt med et barn der også hed noget med M. :P

Manden har for sjovt nævnt Manfred. Der har jeg dog nedlagt veto.....

Som pigenavn er vi nok mest til Mille mens drengenavnet har været helt umuligt for os. Derfor hælder vi nu mest til Noah (selvom det ikke starter med M) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er ret sikre på Rose til en pige, og det skal helst siges på dansk ;)

Eliel eller Arvid til en dreng..

og så kommer der også nogle mellemnavne på et tidspunkt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid elsket, at snakke om navne :loveshower

Så da jeg havde to streger for første gang begyndte snakken allerede, den graviditet blev ikke til noget, men det gjorde vi allerede havde navnet til vores datter 3 mdr før jeg blev gravid med hende :oops

Og jeg havde da knap født før snakken gik igen :lol

Det nemmeste for os er helt klart pigenavne, har slet ikke et drengennavn hvor jeg tænker det skal være det.. Eller havde et også sagde min veninde prøv at sig det med jeres efternavn og det lød bare frygteligt :( så det er af listen igen, nu havde manden ellers lige givet sig :(

Men navne jeg godt kan lide er :

Pigenavne

Therese

Piea

Luka

Regitze

Rose (hvis jeg vidste alle ville udtale det på engelsk)

Drengenavne:

Thor

Liam

Izak

Ulrik

Der er mange flere men lige et lille udpluk ;)

Må man spørge hvad det var for et drengenavn der ikke passede med jeres efternavne? Jeg syns nemlig det er super svært at finde på drengenavne, så har brug for lidt inspiration :P

Vi har slet ikke besluttet os for noget endnu, men vi har da snakket om nogen forskellige navne :)

Af pigenavne har vi snakket om:

Josefine

Isabell

Isabella

Emilie

Mie

Jeg kan også godt lide navnene Mille og Alfrida, men kæresten har ikke helt godkendt dem (endnu :P)

Af drengenavne er vi kun blevet enige om Lukas/Lucas. Jeg er også helt vild med navnet Noah, men det har min far og hans kæreste snuppet til min lillebror, så det er jo desværre udelukket <_< (han er 10 måneder og såå dejlig :7himmel ) Så han bliver onkel som halvandet årig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengenavnet er Bertel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er meget lettere med pigenavne. Er ret sikker på at hvis det bliver en pige skal hun hedde Agnes.

Manden er fast besluttet på at bliver det en dreng skal han hedde Gustav, ved ikke helt om jeg er enig (men heller ikke vildt uenig). Jeg kan godt lige Albert eller Alfred - men tror ikke at jeg kan overtale manden til det. :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu valgt et pigenavn, som desværre er hemmeligt ;)

Drengenavnet har vi ikke på plads, men tror det ender med Liam :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et pigenavn og et drengenavn, og det har vi haft siden for længe siden da vi begyndte at snakke fremtidsdrømme, hus og børn. Og af en eller anden grund kan jeg ikke få mig selv til at sige dem til nogen. Ved ikke om jeg går og frygter de blir "taget"? Er rimelig sikker på det blir et af dem, når babyen er her til august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER