pukimusen

En mærkelig dag

5 indlæg i dette emne

Hei alle sammen..

vi skal til scanning på mandag kl 11 og jeg er så MEGA nervøs.. at jeg ikke ved hva jeg gøre af mig selv, jeg sover ikke om natten og hovedpine heltiden.

vi har prøvet i så mange år (5) og været så meget igennem de sidste 3 år inklusiv 2 spontane aborter.. og vi har prøvet med 4 insemineringer uden held og så 2 mdr pause fra behandling hvor vi helt af os selv bliver gravide.

Men er det virkelig rigtigt at der er en lille en i maven på mig endelig.. er så nervøs for om os denne gang det skal gå gal, er ikke sikker på hvordan jeg vil reager hvis det skete igen..

Jeg har sovet 2 timer inat... skifter i mellem og tude og være glad....

ville ikke noget bestemt med dette indlæg andet end at få mine tanker ned på skrift, og måske bare dele min frustrationer med nogen ligesindede <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke været igennem alt det, som du har, men jeg kan sagtens forstå, du er nervøs. Jeg er dog sikker på, at alt viser sig at være helt fint :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe krammer til dig. Håber at skanningen på mandag kan give dig ro til ihvertfald i en periode at kunne nyde din graviditet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske er det mærkeligt at skrive det her, men når jeg er ked af det eller vildt bekymret eller et eller andet, så snakker jeg med Gud.. det hjælper altid.. jeg giver mine tanker til ham og, så får jeg fred inden i..

At være gravid er jo bare så vildt meget ude at ens kontrol og man er vildt magtesløs, og så er det godt at stole lidt på en, som tager sig af det magtesløse.. tja. måske er det bare volapyk, men du kan jo bare lige sige "hej Gud deroppe, kan du ikke hjælpe mig lidt?" smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør lige som fru holden :) Dog taler jeg bare til babyen :) Jeg har også haft to spontane aborter, og det har været virkelig hårdt! Så kan godt forstå dig! Men jeg er sikker på den er der - en anden ting, der på en eller anden underlig måde hjælper en smule på mig, er simpelthen og tænke.. "Jeg har ikke fået noget bevis på der er noget galt - altså er alt godt :)"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER