MamatilJ&M

HUSK

8 indlæg i dette emne

Jeg har valgt at købe HUSK, da jeg bøvler meget med ondt i maven, og tror det er fordøjelsen det er galt med. Jeg strøer det på yogurt med cornflakes fra morgenene af. Men hvor meget skal man strø på? Hvor meget har du strøet på?

Synes det gik fint med at få ned, men det var ikke engang en skefuld jeg fik på i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv prøvet husk, desværre er det ikke så effektivt på mig. Men har hørt mange det virker.

Lægen sagde jeg skulle tage 2 skefulde og gerne 2 gange om dagen i starten. Husk at drik min ½ L vand hver gang da du ellers får forstoppelse.

Hvis du begynder at døje med forstoppelse kan jeg varmt anbefale Movicol som jeg tager. 2 breve i et glas vand inden jeg går i seng. Vupti i løbet af 3 dage fungere maven igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal brug 2 strøede skeer af den der er fulgt med i pakken :)

Også skal du bruge det 2-3 gange dagligt i forbindelse med et måltid. Jeg bruger det morgen og aften - enkelte dage har jeg også brugt det til middag, hvis jeg synes maven driller ;) Husk at drikke rigeligt når du bruger HUSK, ellers har det den stik modsatte effekt og det er der vist ikke nogen der har behov for :rolleyes

Jeg kan ikke få det ned med yoghurt eller lign. - men jeg har også fået et ekstrem dårligt forhold til den slags efter nogle uheldige oplevelser med ylette og ymerdrys (vil ikke forklare det nærmere - du kan nok gætte dig til resten ;) ) Men sammen med appelsinjuice - hvor der er "kødstykker" i- eller kærnemælk så glider det nemt ned - men vand kan jeg simpelthen ikke få det ned med alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode råd. Har bedt manden om at tage noget appelsinjuice med hjem, så vil jeg prøve det. Tror ikke jeg vil kunne klare den mængde på en gang yogurt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode råd. Har bedt manden om at tage noget appelsinjuice med hjem, så vil jeg prøve det. Tror ikke jeg vil kunne klare den mængde på en gang yogurt :)

Jeg synes i hvert fald det fungerer godt- men der SKAL bare være frugtstykker i, tror det er med til at snyde min hjerne, så jeg ikke er så fokuseret på, at der er de "klumper"

i ;) almindelig skummetmælk kan også gå- men jeg foretrækker nu de 2 andre :P Håber du får lige så god glæde af det- jeg er i hvert fald glad for den løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så drak jeg første glas appelsinjuice med husk. Det gik fint og jeg vil fortsætte sådan :yay Synes dog der var en del bundfald. Bvadr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så drak jeg første glas appelsinjuice med husk. Det gik fint og jeg vil fortsætte sådan :yay Synes dog der var en del bundfald. Bvadr

Min taktik er at fylde glasset godt og vel halvt til første skylle - derefter fylder jeg atter glasset halvt op, så undgår du bundfaldet :) Ellers er det nemlig BVADR.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kunne nøjes med to skefulde på min morgenmad - har kun spist det om aftenen hvis der for alvor har været behov for det :rolleyes

Prøv dig frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER