Olivias mor

13+5 og stadig lagt ned!

7 indlæg i dette emne

Kære alle

Jeg savner lidelsesfæller, som også stadig har kvalme, hovedpine, svimmelhed og andet godt selvom de første tre måneder er ovre. Jeg savner mit gamle liv og min hverdag og mit arbejde og føler mig alene i verden med min elendighed! - selvom graviditet jo ikke er en sygdom. Har en datter på 3 år som jeg ikke har overskud til = dårlig samvittighed og en mand som snart heller ikke orke at være alenefar længere! Hvornår gør det ende? Jeg orker snart ikke mere! PIV!

Kh A

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha... Jeg føler med dig.. Jeg er nok ikke den der kan give dig mest håb.. Jeg er 37+5 og har haft bækkenløsning siden uge 6 og jeg kaster også stadig op... Det har bestemt ikke været en nem graviditet men man kan heldigvis glæde sig til det skønne resultat :) Jeg har en lille pige på 6 år i forvejen og jeg har også haft dårlig samvittighed mange gange over min manglende energi til hende... Hun er heldigvis en glad lille pige der glæder sig til at blive storesøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg ved præcis hvordan du har det! Jeg er 12+3 og ligger også stadig! Jeg kaster op flere gange om dagen, er træt, har hovedpine og er svimmel :(

Jeg har været sygemeldt de sidste par måneder og orker ikke mere.

Jeg har samme dårlige samvittighed, med en datter på 2½ og en mand der skal klare alt selv!

Jeg kan desværre ikke sige hvornår det ender, men håber inderligt at det er SNART!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lidelsesfælle melder sig ;) Siden 6+2 har jeg været sygemeldt- og er det stadig. Har været ved lægen i dag, jeg skal forblive sygemeldt - døjet også med blødninger så det kombineret med kvalme og :puke i stor stil udslaget. Som min læge sagde, så skal jeg i hvert fald være blødningsfri ( og opkastningsfri) i mindst 1 uge, før jeg kommer tilbage på jobbet. Jeg håber, at jeg kan komme tilbage på jobbet igen senest om en måneds tid, men jeg må gøre som lægen siger: se tiden an også tage dagene/ugerne som de kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler med dig! Jeg led også meget af kvalme, opkast og mega hovedpine. Mit det stoppede ca. ved uge 15+ Så der er stadig håb forude :goodluck

Nu er jeg desværre sygemeldt med bækkenløsning, så jeg går også og piver lidt her hjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære piger. Mange til for svar :) jeg har selv været sygemeldt siden 14.11 emn har de sidste få uger haft et par halve gode dage hvor jeg har troet at NU var det slut! MEN med tilbagefald. I går var faktisk en rigtig god dag og idag tegner også foreløbig ok. KAN det være enden ??! :) Hope so! Hvor er sådan en graviditet dog utilregnelig.

Rigtig god bedring til jer alle - og til Julle... Vi har vist en fortid sammen ;) Tillykke med maven :)

Kh Anja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære piger. Mange til for svar :) jeg har selv været sygemeldt siden 14.11 emn har de sidste få uger haft et par halve gode dage hvor jeg har troet at NU var det slut! MEN med tilbagefald. I går var faktisk en rigtig god dag og idag tegner også foreløbig ok. KAN det være enden ??! :) Hope so! Hvor er sådan en graviditet dog utilregnelig.

Rigtig god bedring til jer alle - og til Julle... Vi har vist en fortid sammen ;) Tillykke med maven :)

Kh Anja

Ihh.. Anja, er det dig!? Stort tillykke med graviditeten! Knap så meget tillykke med kvalmen! <_<

Meget pudsigt at vi har termin i samme måned - du skal da ned og være med i vores juli-terminsgruppe! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER