Naturegirl

Termin ♥♥♥♥

6 indlæg i dette emne

Ja, så har jeg altså endelig nået termins dagen.... det er helt utroligt så hurtigt de 9 måneder er gået.... dengang jeg kiggede på de to blå streger, synes jeg at denne dag lå laaangt ude i fremtiden.... men pludselig er den her....

min mand og jeg holder en stille og rolig nytårs aften herhjemme, bare os to, med rigtig lækker mad og hygge.... vi ved jo ikke om vi pludselig skal afsted til sygehuset, så det med at lave aftaler med andre, det har vi holdt os fra.....

uhh, det er så´spændende..... har den sidste uges tid haft nogle menstruations lignende smerter om natten, og det tog lidt til i styrke i nat.... samtidig bliver plukkeveerne også flere og flere.... alt sammen tegn på at det nærmer sig, siger jordemoderen.... jeg tror kun at jeg har et eneste ønske til det nye år: at få mig en dejlig velskabt lille datter, som vil gi os de største glæder i livet.... :7himmel :loveshower

rigtig godt nytår til alle jer søde piger herinde.... :kram2 :kram2 :kram :kram :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det spændende :) Håber dog hun venter en dag eller to med at komme :)

Og så et godt nytår til jer :) :loveshower :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder som en spændende nytår for jer ;)

Held og lykke med det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

spændende om jeres datter kommer til verden på årets sidste dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor er det spændende :loveshower og vildt at du har terminsdato nytårsaften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER