Guest Gremina

Av det gør ondt

7 indlæg i dette emne

Har det virkelig som om at bebs presser mod udgangen, har ondt i skambenet og smerten stråler ned i lårende. Er nået der til hvor jeg ikke syntes at det er sjovt at være gravid mere :boo

Er det normalt at have de smerter på det her tidspunkt i graviditeten? Jeg er 34+4 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan havde jeg det dagen før tobias blev født. Vil ikke "skræmme" dig, men sådan var det for mig. Jeg kan godt huske følelsen af at nu vil jeg ikke være gravidt længere, men nu sidder jeg lidt og drømmer mig tilbage dertil selvom jeg har en nem søn. For dit vedkommende kan det nok også være pluk veer der driller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også vanvittig ondt i mut skamben, men her er det pga bækkenløsning.. Måske er du ved at få det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har haft det sådan i mange uger nu, og får det stadig ind imellem, jeg nærmer mig uge 40.... min jordemoder siger det er helt normalt, det er baby som trykker på nogle nerver nederst i livmoderen, som giver smerter i bækkenet.... men hvis du er bekymret, så tag en snak med din jordemoder om det.... og den der følelse af at det ikke længere er særlig sjovt at være gravid, den kender jeg godt, sådan har jeg det nu..... så, føler med dig.... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det virkelig som om at bebs presser mod udgangen, har ondt i skambenet og smerten stråler ned i lårende. Er nået der til hvor jeg ikke syntes at det er sjovt at være gravid mere :boo

Er det normalt at have de smerter på det her tidspunkt i graviditeten? Jeg er 34+4 i dag.

Sådan har jeg det også og har haft det i 4 ugers tid... og jeg har termin dagen før dig... Jeg har fået vide det er begyndende bækkenløsning, så det kan meget vel være det som er på vej ved dig også... Jeg er jo bare glad for at det har holdt sig væk så længe...

Men som de andre siger, så tag en snak med jordemoder om det... kan også være at junior har lagt sig ned i bækkenet, for det kan også gøre halv ondt har jeg hørt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også. Jeg talte med jordemoderen om det, og her er det fordi Junior har sat sig fast i bækkenet. Han presser så ned på nerverne. For mig hjælper det, at ligger med en pude under enden, så letter trykket lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til jordmor i morgen, så vil da helt klart tage en snak med hende der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER