Myliona

6 måneder

10 indlæg i dette emne

6 måneder til termin... ½ år...

Jeg kan mærke det pludselig kommer "tæt" på..

Min kæreste sagde i går, at det han glædede sig mest til men også frygtede mest ved nytår var at vi så kunne sige "i år kommer vores baby".. Det synes vi pludselig er meget snart :biglove :biglove :biglove

Er både spændt og nervøs..

Hvordan har i det med det pludselig snart er "i år" vores baby kommer? Og at der kun er 6 måneder til vores terminsmåned starter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej... :)

Nu er jeg så ikke gravid, men kan godt følge dine/jeres tanker da det jo er noget stort i jeres liv.

Selv har jeg det sådan med nytår i år, at jeg så tænker på at det så bagefter er "i år" jeg helst skal blive gravid, hvilket jo også er underligt at tænke på når tingene kommer tæt på. Ligeledes tænker jeg osse at det så er "i år" vi skal giftes da det er til marts... :)

Men tror altid der vil komme sådanne underlige tidspunkter i livet hvor sådan nogle tanker vil opstå, men man skal bare nyde den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hi hi så bare vent til du kan sige i næste måned... se det er skræmmende og spændende på en gang :whistling

Men ja et halvt år er en stor milepæl... Generelt hver gang man runder en måned synes jeg er ret specielt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er vildt at tænke på... vi havde det også sådan til jul, at vi tænkte, næste år til jul er vi en mere... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er vildt at tænke på... vi havde det også sådan til jul, at vi tænkte, næste år til jul er vi en mere... :loveshower

Ja, det synes jeg også var vildt.. Det var virkelig en speciel jul - også fordi vi altid har holdt hver for sig.. Så næste år bliver også min og kærestens første jul sammen.. Det var vidunderligt, men også skræmmende at tænke på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det havde jeg faktisk slet ikke overvejet :blush Men ja, det er lidt vildt... Kun et halvt år tilbage :kuller (jeg synes bare stadig det er LANG tid :badgirl )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det havde jeg faktisk slet ikke overvejet :blush Men ja, det er lidt vildt... Kun et halvt år tilbage :kuller (jeg synes bare stadig det er LANG tid :badgirl )

Og alligevel er 1/3 af tiden gået!! Det er jo helt vildt.. :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og alligevel er 1/3 af tiden gået!! Det er jo helt vildt.. :o

Og det sagde jeg lige til min kæreste.. Og hans svar var bare..

"Jamen vi er jo slet ikke parate!!! Det er jo snart, hvordan skal vi nå at få styr påd et?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og alligevel er 1/3 af tiden gået!! Det er jo helt vildt.. :o

Dét har jeg tilgengæld også tænkt! Og dét synes jeg er viiiiiiiiildt! :o Føler dårligt nok at jeg har nået at sprede de gode nyheder :P

Og det sagde jeg lige til min kæreste.. Og hans svar var bare..

"Jamen vi er jo slet ikke parate!!! Det er jo snart, hvordan skal vi nå at få styr påd et?"

Haha, sådan nogle panicmoments tror jeg bare at man SKAL have :P Men vi skal nok nå det. :) Altså vi er ikke for alvor gået igang med at forberede os endnu. :P Det er stadig bare på hyggestadiet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi hygger os også..

Min kæreste er rent faktisk begyndt at sætte sig ind i tingene...

Fx har han spurgt hvad en skråstol er :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER