tsecret

P-piller ifm IVF langt forløb

3 indlæg i dette emne

Jeg er i dag blevet "optaget" på det lange forløb, ligsom vi håbede :) Fik min mens i går eftermiddag, så i behandlingssammenhæng er min første mens dag i dag.

Jeg skal tage p-piller for at styre hvornår min mens kommer igen, og så er jeg kommet en lille smule i tvivl - men er det ikke på 1.mensdag man starter med dem? Er der andre der har prøvet p-piller i denne forbindelse?

Og lige umiddelbart er der ikke andet der sker før næste mens, vel? Det er først deromkring at vi skal begynde på næsespray osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har nu fået nogle datoer at gå efter. Den 18. skal vi til indledende samtale med en sygeplejerske, så der regner jeg med at få svar på mange af vores spørgsmål.

Den 31. skal jeg til første scanning. Der står i papirene at mens skal være kommet MINDST to dage inden. Jeg går derfor udfra at sygeplejersken kan hjælpe med hvornår jeg holder med p-piller inden.

Er i enige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få dato for samtale :)

Jeg har ikke selv prøvet at få p-piller ifm behandling, så lige netop det kan jeg ikke svare dig på. Men det er jeg sikker på, at sygeplejersken kan, når I skal derind til samtale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER