Undercovernisse

Tålmodighed??? #12

18 indlæg i dette emne

Hvem har lige taget min ??

Jeg er bare så utålmodig efter, at komme til scanning :blush

Er henvist af lægen, som har bedt om scanning lige efter nytår, så er noget spændt på om jeg får et brev i den her uge :cheerleader men har tænkt mig, at være så fræk, at ringe i morgen og høre om de har fået henvisningen :whistling

Andre der bare er utålmodige og spændte på, at kigge derind første gang??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så skulle du prøve at være i adoptionsregi, så får man virkelig sat sin tålmodighed på prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ikke utålmodig endnu... men det kommer jo nok! har stadigvæk lidt svært ved at tro på at der er noget derinde?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så skulle du prøve at være i adoptionsregi, så får man virkelig sat sin tålmodighed på prøve

Nu kan jeg ikke vide hvordan det er og ved ikke om min historie helt er utålmodighed som ord.. Men jeg har mistet 4 gange og haft en biokemisk efter vi fik vores første barn, så synes virkelig vi har ventet længe og det er nok også grunden til, at jeg bare gerne vil se det her barn, for at vide at det er okay...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg ikke vide hvordan det er og ved ikke om min historie helt er utålmodighed som ord.. Men jeg har mistet 4 gange og haft en biokemisk efter vi fik vores første barn, så synes virkelig vi har ventet længe og det er nok også grunden til, at jeg bare gerne vil se det her barn, for at vide at det er okay...

jeg kan godt forstå, at du er utålmodig, men siger bare, at når man er i adoptionsregi, så får man seriøst sat sin tålmodighed på prøve, der er først ventetiden for at blive godkendt, så ventetiden på ventelisten, og derefter ventetiden på udrejsen inden man bliver forældre. Og der går intet hurtigt, samt man har intet i egne hænder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi betalte os selv fra en skanning i uge 6+3 af samme grund ;) Jeg kunne ikke få en henvisning fra lægen, da de er blevet strikse med skanningerne her i sparetiderne. Faktisk har vi betalt os fra 3 - men er så også blevet skannet 2 gange på sygehuset pga. styrblødninger.

Håber snart du hører fra dem - men hvis llægen har henvist dig lige før jul, så kan der gå lidt, før den bliver visiteret osv. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke sige, jeg er utålmodig, men jeg glæder mig bestemt til at få indkaldelse til NF, så jeg kan begynde at tælle dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens forstå du er utålmodig. Utålmodig på at se "bønnespiren" - i det hele taget få bekræftet at den er god nok. Især efter hvad du har været igennem.

Jeg har været så heldig allerede at se vores egen lille spunk :loveshower . Blev skannet i uge 7 hos vores gynækolog som en del af behandlingen. Utrolig dejligt at få bekræftet at der er noget derinde og at spunken lever.

Derudover er skal vi allerede se spunken igen i uge 9 (d. 2/1). Det bliver sååååå dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte i går så jeg vil også bare SÅ gerne vide at den er der og at den har det godt!!! Mit lægebesøg er også bare så sent så jeg ved ikke engang om det hele ser "rigtigt" ud - altså den kan jo egentlig sagtens være død derinde :unsure jeg er bare så urolig hele tiden!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs. Har du ikke mulighed for at blive skannet når du har blødt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er rigtig mange private stederhvor man kan betale sig til en scanning (400 kr).. Det gjorde vi, i uge 7 :) Det er dejligt at se liv...

Jeg fik en henvisning til en scanning - i uge 10.. Ville være gået i spåner over det hvis jeg skulle have ventet så længe :whistling

Ellers, så prøv at hør din læge om han vil tage blodprøver på dig - det giver et godt indblik i om der er noget derinde som udvikler sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er rigtig mange private stederhvor man kan betale sig til en scanning (400 kr).. Det gjorde vi, i uge 7 :) Det er dejligt at se liv...

Jeg fik en henvisning til en scanning - i uge 10.. Ville være gået i spåner over det hvis jeg skulle have ventet så længe :whistling

Ellers, så prøv at hør din læge om han vil tage blodprøver på dig - det giver et godt indblik i om der er noget derinde som udvikler sig :)

Har fået taget blodprøver ;)

Det positive er jeg nu har fået brev og tiden er om 2 dag :loveshower så skal ikke vente så længe :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået taget blodprøver ;)

Det positive er jeg nu har fået brev og tiden er om 2 dag :loveshower så skal ikke vente så længe :yay

Årh, så er jeg sikker på det hele er helt som det skal være... :)

Er godt nok blevet ret spændt på hvem du er...

Har du haft 3 graviditer før du fik dit første barn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, så er jeg sikker på det hele er helt som det skal være... :)

Er godt nok blevet ret spændt på hvem du er...

Har du haft 3 graviditer før du fik dit første barn?

Nej havde 1 SA inden og 4 SA +1 bio efter...

Så det er kampen om barn nr 2, der har været svær :( og ja der er desværre lang tid til, vi er noget mere sikre endnu.. Ville ønske ugerne fløj af sted..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan stole rimelig meget på de blodprøver.. Hvis tallet stiger, og det bliver højt, så burde graviditeten være sikker... Jeg har haft to SA, og er nu over 13 uge. Og har stadigvæk lidt svært ved at tro på at der er en lille Spir derinde ;) Så kan godt forstille mig at med din historie må det være endnu sværere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan stole rimelig meget på de blodprøver.. Hvis tallet stiger, og det bliver højt, så burde graviditeten være sikker... Jeg har haft to SA, og er nu over 13 uge. Og har stadigvæk lidt svært ved at tro på at der er en lille Spir derinde ;) Så kan godt forstille mig at med din historie må det være endnu sværere...

Jeg er nok meget pessimistisk hvad det ang.. I sommers oplevede jeg at både se og høre hjertelyd, 6 timer efter aborterede jeg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok meget pessimistisk hvad det ang.. I sommers oplevede jeg at både se og høre hjertelyd, 6 timer efter aborterede jeg :(

Ja, det har jeg også prøvet.. Puha, det er forfærdeligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs. Har du ikke mulighed for at blive skannet når du har blødt???

Det tror jeg ikke når det er så lidt som det var, men tro mig jeg fortrød at jeg ikke overdrev mega så jeg kunne få den scanning, for uroen hjælper ingen. Men efter en nat med 10 timers KONSTANT kvalme og ømme babser som ind i H*****E så tror jeg på det igen... Men tro mig jeg løfter INTET hvis jeg kan slippe for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER