MamatilJ&M

Tidlig scanning + 1. lægebesøg

4 indlæg i dette emne

Idag kl. 9.00 var vi ude på den private klinik i Skive til scanning. Vi venter et stk meget fin baby :loveshower Alt var som det skulle være og min termin er blevet rykket 2 dage frem og hedder indtil videre 29/7-12.

Hvor var det bare fantastisk at se hjertet slå det ud af og se en ca 2 cm lang baby bevæge sig. Det er sq noget af en oplevelse :D

Nu kan vi med ro i sindet holde jul og få lavet nogle suttejulegaver til de kommende bedsteforældre samt den kommende moster :glad

________________________________

I går var til 1. lægebesøg. Også en fantastisk oplvelse. Fik min vandrejournal mv med hjem og en libero bog, som da lige nok var over mine forventninger. Der står da vist noget mere i den end hvad jeg havde regnet med :D

En skam min søde rare damelæge kun er der til maj. Jeg følte mig så godt tilpas nede ved hende.

Så nu venter jeg bare på indkaldelse til NF og 1. jordemordebesøg :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så dejligt :loveshower

Så kan julefreden godt sænke sig hos jer :) Det er da heller ikke dårligt, at få rykket terminen lidt - det bliver spændende, om den så holder videre til NF, men de kloger siger, at når bebsen er over 1 cm, så er det ret sikkert med målene :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en fin lille spire på billedet! :loveshower

Det er dejlige at se den, jeg prøvede det samme for 14 dage siden. det gør det hele mere realistisk, når man ser et lille hjerte slå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER