Sata

Sovealarm til forebyggelse for vuggedød

4 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Jeg er gravid i 18. uge og er så småt begyndt at tænke over hvad der skal købes til den lille. Tanken om vuggedød skræmmer mig virkelig og jeg er nu opdaget at der er flere produkter/sovealarmer, som kan give lyd hvis ens baby ikke trækker vejret. Jeg har blandt andet overvejet/kigget på sovealarmen "Nanny åndedrætsalarm", I kan læse om den herinde--> http://www.sovealarm.dk/

Jeg ville høre om der er nogen herinde som har erfaringer eller hørt noget om dette produkt, og i såfald hvad?

Håber der er nogen som kan hjælpe :rolleyes

Mvh

Sata :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi solgte den, da jeg arbejdede i babysam. Den er sådan set lavet til forældre til børn med vejrtrækningsproblemer og lignende.

Det er en svær balance at finde ud af, hvad man kan gøre for at sikre sit barn, og hvad man ikke har brug for. I butikken anbefalede vi ikke, at man købte den, med mindre barnet havde problemer. Den giver nok en form for tryghed, men vi er blevet enige om herhjemme, at sådan noget er "spild af penge". - Det er selvfølgelig helt subjektivt!

Jeg ville nok bruge pengene på en god babyalarm. For de penge kan du få en rigtig god en, der kan måle temperatur mm. Det ville jeg mene, var mere nyttigt :)

Håber i kan få lidt ro i sjælen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sådan en som overvejer at købe den... Men jeg VIL ikke lade min frygt tage over.. Jeg håber aldrig jeg kommer ud for noget så forfærdeligt, som vuggedød.. Men jeg vil simpelthen heller ikke psyke mig selv, ved at have sådan en.. Men.. Igen tænker jeg..

"Det kunne være en god tryghed" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde jeg hørt om det, før vi fik Kristine, havde jeg sikkert også købt den :whistling Jeg var meget bange for vuggedød. Nu er jeg mere rolig... Kristine er knap 4 måneder, og jeg kigger lytter eller bare til hende, når hun sover :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER