FruHøjlund

Er total forvirret over min krop....

3 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste lidt over 2 måneder været igang med p-pillekur for at få lidt styr på mine meget svingene cyklusser. Startede i onsdag på 3. og sidste pakke inden vi går igang med PB igen.

Jeg fik så min mens i tirsdags i sidste uge, hvilket gav en cyklus på 30 dage, som jo sådan set er meget normalt :) Jeg blødte så til og med lørdag, og hele søndag så jeg ikke skygen af blod, så tænkte fint fint, så er den jo ovre for den her gang.... Men da vi skal til at i seng søndag aften går jeg ud på toilet og sørme om der ikke er 1 dråbe frisk blod i trusseindlægget?!?! :blink Og da jeg tørrede mig var der også lidt frisk blod... Nå tænkte jeg, den driller nok bare og tænkte ikke mere over det. Natten mellem søndag og mandag var der så stadig lidt lyserødt på papiret når jeg tørrede mig (skal som regel altid op og tisse 1-2 gange om natten), men mandag morgen og hele mandag/mandag nat var der ikke mere, så nu var det jo nok ovre.... Øh næ! Da jeg stod op i morges og gik på toilet var der dælme lyserødt og frisk blod på papiret igen :blink Ikke meget, men det var der....

Det er altså aldrig noget jeg har oplevet før (heller ikke da jeg var på p-piller før vi startede PB i 2008)?

Er der nogen af jer der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har pletblødt på p-piller, som du beskriver her ;)

Tror desværre det er meget normalt :kram2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig pletblødt mens jeg har været på p-piller. Men uden at være speciel klog omkring dette vil jeg måske tro at det sagtens kan forekomme når du er på p-pillekur/stabilitetskur. <_< Der går jo et stykke tid før kroppen begynder at "rette sig ind"...

Dette gælder jo også når man skal af p-pillerne igen efter en lang periode på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER