Undercovernisse

Jeg er gravid

6 indlæg i dette emne

Har fået svar på min blodprøve og den var positiv :loveshower

Nu skal de næste 8-9 uger bare gå, så burde jeg være i sikkerhedszonen ;)

Jeg har et barn i forvejen og håber det nu endelig skal lykkes at få en lillebrøster, har mistet en del gange :(

Udover positiv tissepind og blodprøve, så har jeg ømme bryster, kvalme, træthed og øget trang til underlige ting, som symptomer :)

Hvor langt er I andre henne? Jeg selv er 4+5 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke tillykke :loveshower og velkommen til.

Jeg er umiddelbart 7+1 idag men var til skanning igår hvor gyn ud fra ca måling mente jeg måske kun var 6+6. Vi må se når "spunken" bliver lidt større :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten! Og velkommen til.

Jeg er selv 7+0 idag, men skal til en scanning imorgen, så må vi se hvad resultatet af den bliver.

Jeg har også en smule symptomer i form af træthed, murren i underlivet og så har jeg fået kvalme (helt nyt for mig, havde det slet ikke under min første graviditet).

Men du kan se frem til mange underlige ting der sker med kroppen og inde i hovedet de næste 8 måneder.

-Ravn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv ja.... symptomerne.... <_<

Jeg er mega træt, hvilket overhovedet ikke passer ind med arbejde og eksamenslæsning. Men sådan er det. Ømme bryster, lidt ligamentssmerte (dog ikke så mange som i starten) og kvalme. Puha den dumme kvalme. Men det gjorde mig lidt glad igår da gynækologen sagde at selvom det på ingen måde er sjovt er det et rigtigt godt tegn. Det betyder at lille spunken er ved at sætte sig rigtig godt fast :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten! Og velkommen til.

Jeg er selv 7+0 idag, men skal til en scanning imorgen, så må vi se hvad resultatet af den bliver.

Jeg har også en smule symptomer i form af træthed, murren i underlivet og så har jeg fået kvalme (helt nyt for

mig, havde det slet ikke under min første graviditet).

Men du kan se frem til mange underlige ting der sker med kroppen og inde i hovedet de næste 8 måneder.

-Ravn

Åh ja murren og stikken+øget udflåd er også en af fornøjelserne ;)

Skulle måske nævne det ikke er mit først barn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 5+0 i dag efter min egen overbevisning da jeg først testede positiv for 5 dage siden, men jeg er ikke helt sikker på hvornår jeg havde ægløsning, så måske er jeg hele 6+0, men ikke mere end det..

symptomer: meget mere sulten end jeg plejer, meget træt, tisser tisser tisser... pokey.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER