Hemmelig11

Murren i underlivet

6 indlæg i dette emne

Jeg havde ca. ægløsning d. 9-10 december.. Vi har :hump før og efter ægløsning (ca. hver dag siden min mens stoppede). I de sidste 5 dage har jeg haft rigtig meget murren i underlivet..

Er der nogen der ved hvad det kan betyde?`

Min mens er meget ureglmæssig da jeg stoppede med p-piller d. 1 september, jeg forventer at teste på lørdag..

Håber I kan hjælpe mig med mit spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal lige siges at min cyklus endnu ikke har været under de 28 dage :)

Tak for de krydsende fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som der er skrevet, kan det være begge dele. Jeg fik murren, dagen efter ÆL, og håber selvfølgelig, at det er fordi jeg er gravid. Jeg bliver bare ved med at få negative teste!! Men har heller ikke fået mens endnu. Så håber stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft murren i underlivet siden dagen før jeg testede positiv med GT. Så det kan være et godt tegn, men også et "dårligt", hvis det "bare" er mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også meget uregelmæssig mens siden jeg stoppede med p-piller:( jeg har haft murren og jag i underlivet de sidste to dage, og g tesen viser negativ, hvilket også er forventet pga min kæreste har været syg i noget af december så vi har ikke hygget så meget, s håber egentlug det er mens på vej, så jeg igen kan finde ud af hvornår jeg har æl med æl teste:) held og lykke, håber du tester positiv:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er stadig ikke kommet og mine g-teste er negative.. Regner med at tage en imorgen og håber at den viser noget godt.. Men tvivler..

Ville også bare gerne min mens kunne komme, så vi kan komme videre i projektet... Held og lykke til dig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER