Oprettet December 18, 2011 i morges tisset jeg på en pind... der kom ikke lige noget med det samme så jeg lage den væk... havde ikke tålmodig til at stå glo på den... men 1 time sener da jeg ville smide den ud, skulle jeg jo lige kikke og ja 2 meget tydelige streger... ved godt det med at man siger den ikke er gyldig over 5 min mæænnn... den er meget tydlig... og skal ha mit mens i morgen..... hva tror i... er det en chance... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Har du ikke en ekstra? for så ville jeg da prøve igen hvis jeg var dig. og se hvor længe der går før stregen kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 jo har lige tisset igen, den blev posetiv.. :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Wee tillykke.... :loveshower :loveshower :loveshower Hvordan kan man tisse på en test og så ligge den væk i 1 time. det kan jeg slet ikke fatte hehe :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Wee tillykke.... :loveshower :loveshower :loveshower Hvordan kan man tisse på en test og så ligge den væk i 1 time. det kan jeg slet ikke fatte hehe :-P Det var jo heller ikke med vilje, men hunden skulle lige lukkes ud og så kom der ingen steg sån lige ved første øjekast og så gik jeg, for at vende tilbage inden jeg skulle i bad... Har lige tisset igen, og den bliver positiv inden fortiden... :-/ ved slet ikke hva jeg skal tænke......... vi har brugt så mange penge på behandling... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ej tillykke hvor er det stort :) Er denne dpire så også lavet under behandling? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 nej vi har nemmelig holdt pause fra behandling her i nov og dec.. af andre årsager... men også fordi vi trængte til ro i vores hjerner i julen... :-)) så har intet gjort for det... håber at det er rigtigt hvad testen viser..... tror ikke helt på det endnu.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ihhh, det lyder bare som en solstraalehistorie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ellers må du jo lægge et billede herind ;) Og to streger er to streger.. Krydser fingre for en stærk lille spire der hænger fast.. Hvor kunne det da være fedt for jer sådan på øko måden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Hvor fantastisk :balloons Det er da super dejligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Man siger jo nogengange, at man "bare" skal lade være at tænke på det, også sker det :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 jeg har ikke lige mulighed for at ligge billede ind :-( har fået bestilt blid prøve til i morgen, så i morgen få jeg et helt sikkert svar... :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 jeg har ikke lige mulighed for at ligge billede ind :-( har fået bestilt blodprøve til i morgen, så i morgen få jeg et helt sikkert svar... :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 iiih hvor fantastisk med sådan en økobebs :loveshower TILLYKKE!!! :glad :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Stort tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 STORT Tillykke herfra også :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Tillykke tillykke! Hvor er det bare dejligt for jer! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ej tillykke - det er jo et lille julemirakel :loveshower Elsker sådanne historie fra andre i behandling! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 ja jeg er begyndt at blive nervøs for den blodprøve, det er det rene op og nedtur de sidste 5 år så jeg vil nødig glæde mig for tidligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites