Trumpf

Overraskelsesfødselsdag for kæresten

5 indlæg i dette emne

Kæresten fylder 29, her den 6. januar og kan ikke finde ud af om han skal holde noget for hans venner. Derfor overvejer jeg at jeg overtager, problemet er bare at ingen af os har den store plads og jeg er ikke sikker på hvem han gerne vil se. Vil man kunne tillade sig at vælge dem ud, jeg har hørt mest om og smide dem en inviation på FB og så invitere dem hjem til mig? Det er stort set der, hvor der er mest plads og med god vilje kan vi godt være cirka 10 om bordet.

Jeg ved dog ikke om jeg skal invitere til let mad eller om jeg skal holde det til chips, øl og drinks?

Kan I hjælpe mig til at beslutte? Eller om jeg skal droppe det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved du hvem af dem der f.eks er han bedste kammerat, så er det måske en ide at smide ham en besked og finde ud af noget sammen den vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også spørge en eller to af de bedste kammerater(måske har han flere vennekredse - det har min kæreste fx).

Jeg ville synes du kunne være fedt at du inviterede dem op til dig, også kom han :) SURPRISE! :loveshower

Jeg ville nok servere chips og øl og i den stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvem af dem der f.eks er han bedste kammerat, så er det måske en ide at smide ham en besked og finde ud af noget sammen den vej :)

Ja, den nåede jeg også lige at overveje da jeg trykkede på opret. Jeg ved hvem han er, altså bedste vennen, så ham vil jeg da sende en besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også spørge en eller to af de bedste kammerater(måske har han flere vennekredse - det har min kæreste fx).

Jeg ville synes du kunne være fedt at du inviterede dem op til dig, også kom han :) SURPRISE! :loveshower

Jeg ville nok servere chips og øl og i den stil :)

Hvis det skal være øl og den dur, så skal han nok være her i forvejen og så kommer de. Men det er en god idé

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER