StinePigen2956

Kvalme sidst i graviditeten...

5 indlæg i dette emne

Hej Piger !!

Håber i er ved at være juleklar derude.. :jul12:

Jeg har lige et spørgsmål eller det er vel egentlig lige så meget et

behov for at komme af med lidt irritation...

Men altså.. jeg havde lykkelig glemt de første 6mdr af min graviditet hvor jeg

i den grad led af kvalme, opkast og madlede.. :puke

- Og nu.. hvor jeg er 32 uger henne er det guddødme kommet tilbage :angry ..

Jeg ved jo godt at det er helt normalt, fordi prinsessen jo presser på mavesækken osv. derinde.. Men nøj.. sys godt nok slet ikke jeg har hverken overskud eller fysik til det igen.. jeg mener det er jo ligesom ik så nemt at ligge med hovedet nede i toilettet når maven er blevet så stor.. for slet ikke at tale om, at tåldmodigheden ik er så stor som dengang først i graviditeten.. Ja de kære homoner :angry :blush :blink

Nå.. men i er sikkert mange andre der også har oplevet det, så hvordan tager i det/ tog det?? ja.. der er jo ik så meget at gøre ved det.. men var jeres temperement ikke lidt større her hen i slutningen af jeres graviditet??

Eller er det bare mig der er en hystade ???

Men i hvert fald tak fordi i gad og læse mit indlæg, selvom det jo egentlig nok mest var for at komme af med noget røg, at jeg skrev det :blink

Knus Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv kun i første (kvalmefyldte) trimester, så har ikke prøvet din situation, og har desværre ingen gode råd. Men jeg kan levende forestille mig at det er pissetræls!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde "kun" halsbrand sidst i min første graviditet, men jeg ved ikke, om jeg vil sige, at dét ligefrem gjorde noget ved mit temperament. Tilgengæld var jeg de sidste to måneder bare træt af at være gravid, fordi maven var i vejen og drengen i maven lå med numsen nedad og maste altså sit hoved op i mine ribben i højre side, så jeg ikke kunne finde en behagelig siddestilling <_< Det har muligvis påvirket mit humør, men jeg kan ikke huske det. Nå, det svar hjalp dig sgu nok ikke så meget, haha! Men tror altså det er meget normalt at være påvirket af ens gener og graviditet generelt, og til sidst begynder man jo også at blive utålmodig, fordi man så gerne vil se sin lille skabning - Sådan havde jeg det i hvert fald :) Håber ikke alt det her blev noget pladder :D

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar, piger !!!

Ja.. det er nok meget normalt bare generelt at være lidt træt af det hele

her hen i slutningen af graviditeten..

Sys bare lige jeg fik behov for at komme af med noget røg igår.. men det er jo alle pengene

værd, når først man står med den lille skabning i hænderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej ja jeg har så kastet op i snart alle 9 mdr. er i uge 37 nu, det er dog blevet bedre og ikke hver dag men, går til akupunktur. døjer meget med halsbrænd og at alt lige kommer op at vende og til tider resulter det i opkast osv. nu kan jeg få ekstrem ondt i maven af det og ja det er lidt mere besværligt, men holder hovedet opppe ved at tænke på der ik er så længe igen...

i starten var jeg så træt af graviditeten og blev helt udkørt, jeg har så været sygmeldt længe for jeg tabte mig og skulle have drop 2 gange i ugen. den ro jeg fik hjalp mig så husk at slappe af!!! og få væske.

med tiden bliver man bare mere og mere forelsket i det lille væsen inde i maven og tanken om hende få mig til at smile, det hjælper!

om ik længe er hun her og din også, så husk det går snart over!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER