Myliona

Øv har bare ondt i maven..

9 indlæg i dette emne

De sidste par dage har jeg haft ondt i maven.. Ikk ehele tiden, men nogle virkelig kraftige jag og niv :( Er rigtig bekymret, og håber bare de næste 8 dage suser afsted, så jeg kan se Spir igen, og de kan sige alt er okay :(

Øv hvor er jeg bekymret.. Nogle af jagene er faktisk så s lemme så jeg skal holde mig til maven, og krumme mig helt sammen :huug

Kan mærke det ikke er almindelige mavesmerter.. De sidder allernederst, og ude i venstre side :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne da godt lyde som ligament smerter, de kan altså være rigtig slemme. Men kan sagtens følge din bekymring, ellers kunne du jo ringe til din egen læge imorgen og få en snak, måske kan det give lidt ro. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet for en uge siden, hvor alt så fint ud, så satser på Spir er okay - men man bliver jo bare så bange..

Er nu også lidt bange for det simpelthen er overanstrengelse! Så måske holder jeg lige en "pausedag" i morgen, hvor jeg heldigvis har fri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet for en uge siden, hvor alt så fint ud, så satser på Spir er okay - men man bliver jo bare så bange..

Er nu også lidt bange for det simpelthen er overanstrengelse! Så måske holder jeg lige en "pausedag" i morgen, hvor jeg heldigvis har fri :)

Jeg tror, du kan være helt rolig. Jag, niv og allernederst er simpelthen sådan ligamentsmerter "skal" føles.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare jeg har haft de smerter før, hvor de sad længere nede..

Kan det passe at de flytter sig sådan.. "op".. Sidst jeg havde ligamentsmerter, sad de samme sted som "mens-smerter" altså i det område - og det her er ligesom flytter op under maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vel ogsaa vaere lidt forstoppelse... det goer ogsaa ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, jeg forstod det som længere nede. Jeg vil sige ja til at de godt kan sidde mere under maven også, også omkring navlen, det gjorde mine.

Hvis du føler det omkring blæren, bør du få taget en urinprøve mhp. blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstoppelse er faktisk en mulighed.. I hvert fald mild - da jeg ikke "går så meget på toilet", som jeg plejer?..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, kom til at se, du skrev i venstre side, så er det jo nok ikke blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER