fynboen

Ups...

7 indlæg i dette emne

Igår skulle min kæreste have nogen højtalere ud i bil, og han havde taget nogen af tingene til det...Men jeg tænkte jeg godt kunne hjælpe, så tog en højtaler... Han blev godt nok sur og set i bakspejlet kan jeg godt se det var dumt...

Mit spørgsmål er så... Hvordan får i andre det fysisk hvis i har løftet for meget...

I løbet af natten har jeg nemlig haft rigtig ondt hvis jeg har trukket vejr dybt og har skulle rette ryggen konsant.. Jeg har mærket junior..Skal heldigvis til læge i dag, så må vi se hvad hun siger til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får som regel plukveer og ondt i mit bækken hvis jeg har løftet for meget... det er kun når jeg har handlet og skal bære poserne ind... gider oftest ikke at gå flere gange og så fortryder jeg det alligevel bagefter....

Men godt du skal til lægen, så kan du lige snakke med hende om det :goodluck held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får rigtig ondt i mit bækken hvis jeg bærer noget tungt.. Jeg kan næsten ikke bevæge mig bagefter så der bliver jeg straffet godt hvis jeg prøver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke båret noget for tungt selvom det er mig der står for indkøb herhjemme. Tænker da lidt over ikke at handle for stort ind, men det er ikke altid det lykkes.

Håber at alt er som det skal være og det kun er kort tid du skal have ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis gået over og lægen mente ikke det var noget jeg skulle være nervøs for... Så ejg er meget mere rolig..Men jeg må bare til at tænke mig lidt om...Jeg har bare rigtig svært ved det, for føler jo inderst inde godt at jeg kan det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt, at det ikke var noget alvorligt, og at det er gået væk igen.

Nogle gange overvurderer jeg vist også mig selv, når jeg tror, at jeg kan bære 4 store indkøbsposer ind selv... :whistling men jeg er nu blevet godt til at stille dem fra mig og gå to gange, hvis jeg kan mærke, at det gør ondt, eller hvis jeg får for mange plukkeveer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at det er gået væk igen :)

Som udgangspunkt bærer jeg ikke noget, som er tungere end min tallerken med aftensmad, da jeg ellers får rigtig ondt i lænd og bækken og en ordenlig spand plukveer... Så bærer ikke og manden vil heller ikke have jeg skal bære på noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER