Nitzen1987

Hvor synlig er jeres graviditet?

6 indlæg i dette emne

Jeg er i uge 15, men kan ikke rigtig se, at der er sket noget (men nu har jeg også lidt ekstra på sidebenene, så det gør nok sit til det :rolleyes Men selvom jeg ikke selv kan se det er jeg i løbet af de seneste 2 uger blevet spurgt efter nogle gange efterhånden om jeg er gravid... Både af nogle af de elever jeg er vikar for og også en tidligere arbejdskollega... :blink min mor kommenterede også min mave i sidste uge... Men jeg kan altså ikke selv se noget.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan sikkert ogsaa ses paa din dejlige gravide udstraaling. Og hvis maven nu har taget en lidt anden form, ikke noedvendigvis som decideret bule...?

Jeg har jo en bule, simpelthen... :P Men nogle af italienerne er saa aandssvage, saa skal man aabenbart have en ordentlig dunk, foer det kan ses :D Andre synes det kan ses igennem min vinterjakke/parka :o

Jo jo... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg sørger for omhyggeligt lagt lag på lag eller en jakke udover en kjole, så kan det ikke ses.

Men tager jeg noget et lags tætsiddende på, så kan man SAGTENS se, at min mave buler lige dér foran forneden og mine bryster truer med at bryde fri fra min BH :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke skjule det længere.

Der går ikke mange uger før jeg ikke kan lukke min vinterjakke.

Men min mave er helt rund, så det ser bare så sødt ud. :loveshower Elsker min mave. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er ret tydelig, og har haft ventebukser på de sidste 4-5 uger, men nu er det altså ikke første gang for mig, så mavemusklerne har ligesom været udvidet før...

Første graviditet, der kunne jeg sagtens skjule det indtil 20. uge, for der var min mave flad-flad....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig skjule det mere. Jo når jeg har jakke på, men der er intet af mit tøj der kan skjule det mere. Troede egentlig jeg havde god tid med at fortælle det til de sidste, men nu fortæller nyheden nærmest sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER