Hedelund

vægt i uge 10/11

20 indlæg i dette emne

hvor meget har i taget på i uge 10/11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke taget noget paa foer nu her i 14. uge. Men var ogsaa syg i 2 dage i 11. uge og saa har jeg gaaet rigtig meget, hvilket nok har gjort, at jeg har tabt mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde taget ca. 1 kg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ooh bare det var mig som tabte mig, jeg har allerede tage 2,3 kg på og jeg er bare så trist over at jeg sikkert kommer til at tage 20 kg på.

jeg løber hver anden dag ca 7 km og jeg fatter bare ikke jeg tager så hurtig på, men nu er jeg desværre også en person som altid har gøjet med min vægt og jeg havde lige tabt mig 13 kg og nu kan jeg jo bare se det hele flyve på igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu ogsaa lidt hm, hm ikke at tage paa, men bare vaere lige med sin startvaegt eller vaere lidt under... :unsure

Mon ikke det lige skal finde sin ligevaegt? Her kigger de paa mig, hvis jeg "noejes" med en salat, broed og et stykke ost on the side til frokost... Det er da meget normalt. Men jeg spiser saa en knaekbroed eller frugt om eftermiddagen, aftensmad og igen lidt ekstra ved 22-tiden. Naar jeg er sulten eller kroppen beder om et eller andet bestemt, med andre ord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægtstigning kommer altså meget i ryk... Så har haft uger hvor jeg har taget et helt kg på om ugen.. Mens jeg andre uger taber mig lidt eller kun tager 100 g på... Tror hvis man ellers spiser som man plejer og motionerer så skal kroppen nok klare det... Det håber jeg da på :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 11+1 og har tabt mig 2-3 kg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg, du har ret i... Jeg haaber ogsaa at det gaar med motion og almindelig, sund kost(som jeg dog taenker lidt mere over nu). Det kan meget vel vaere at det ogsaa kommer i ryk her. Jeg vil i hvert fald lige veje mig imorgen tidlig og se, om der ikke er lidt flere gram af os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog i min første graviditet 5 kilo på de første 10 uger og troede også jeg ville blive kæmpe, men sammenlagt blev det til 11 kilo i alt.

Derfor er jeg heller ikke lige så nervøs for vægten denne gang, selvom jeg tog 3.5 kilo på de første 6 uger. For er nu 18 + 5 dage og er lige knap rundet de 4 kilo.

Alfa omega er at vi tager alle forskelligt på i forskellige faser. Vi kommer også til at tabe os lige så forskelligt. Så prøv at nyde graviditeten, tror mig man kommer til at savne maven når bebs er ude. Tog mig selv i flere gange at sidde og ae min mave selv om min søn var født :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog i min første graviditet 5 kilo på de første 10 uger og troede også jeg ville blive kæmpe, men sammenlagt blev det til 11 kilo i alt.

Derfor er jeg heller ikke lige så nervøs for vægten denne gang, selvom jeg tog 3.5 kilo på de første 6 uger. For er nu 18 + 5 dage og er lige knap rundet de 4 kilo.

Alfa omega er at vi tager alle forskelligt på i forskellige faser. Vi kommer også til at tabe os lige så forskelligt. Så prøv at nyde graviditeten, tror mig man kommer til at savne maven når bebs er ude. Tog mig selv i flere gange at sidde og ae min mave selv om min søn var født :whistling

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag i uge 19+2 og jeg har tabt mig mellem 4 og 5 kilo. Havde meget kvalme i starten men ikke med opkast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaaaaak issa.

kors hvor dejligt at høre man alligevel godt kan holde sig under de 20 kg :o) det der med at ha tabt sig 4 -5 kg det sker aldrig her og jeg tror i må være nogle fnug i forvejen for mig har vægten altid været et helvede så jeg kommer til at kæmpe for ikke at tage for meget på....

tror desværre jeg er lidt for depri til at kunne NYDE min graviditet lige pt... lige nu er det kun noget æv æv at maven er så skide oppustet.. maven om morgen er ok men her om aftene så kunne jeg begrave mig i et sort huld:o(

jeg spiser 2 knækbrød til morgen mad men ost. frugt til formiddag og evt et glas mælk en halv rugbrød til frokost med pålæg og grønt også evt et knæk brød om eftermiddagen og jah så aftensmad. jeg møder på mit job kl 06 til 14 så eftermiddagen og aften er der hvor jeg kan synde hvis jeg ikke holder fandens godt fat i mig selv :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok ikke den rigtige at spørge for jeg er 35+0 og har intet taget på endnu.. Men måske det kommer de sidste 5 uger :)

I min sidste graviditet tog jeg i alt ca 9 kg på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok ikke den rigtige at spørge for jeg er 35+0 og har intet taget på endnu.. Men måske det kommer de sidste 5 uger :)

I min sidste graviditet tog jeg i alt ca 9 kg på..

Har du ikke taget på????? Hvordan kan det lade sig gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjaa godt spørgsmål.. Jeg har kastet op hele graviditeten og så måske spist mindre pga at jeg var bange for at kaste alt op igen.. Men lillemanden i maven har vokset fint hele vejen igennem og trives så han har taget hvad han skulle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh kan ikke huske det helt omkring 2-4 kg tror jeg :rolleyes

jeg ved at da jeg havde været til nf scanning i uge 12 der havde jeg næsten taget 4 kg på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har indtil videre taget 1 kilo på, men maven er allerede stor og jeg har de sidste par uger ikke kunne være i mine bukser. <_< Nu høre jeg ikke til de mindste har ca. 15 kg for meget på side benene.

Min første gravidtet tog jeg 33 kg på og tabte dem alle sammen igen.

Nr. 2 kastede jeg op 20 gange om dagen de første 16 uger og tog måske 12 kg på, og vejet en måned etfer fødsel 3 kg mindre end før vægten, desværre var jeg rigtigt syg året efter og tog 20 kg på, som jeg stadigvæk kæmper med.

denne gang har jeg haft voldsom kvalme de første par uger og nu kaster jeg bare op ca. 5 gange om dagen, så mit mad bestå af hvad det smager okay, nå det kommer op igen og klart hvad jeg har lyst til og kan formå at holde min væskebalance nogenlunde stabil, er desværre begyndt at vise tegn på dehydrening :angry :angry Det er absolut ikke sund mad, så må jeg sku bare kæmpe noget mere bagefter

regner ikke med at komme over 12 kilo denne gang, dog har jeg alledere væske i benene, grundet min sygdom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14+5 og har taget omkring 2½-3 kg på. Men tror det primært sidder på brysterne og maven, for kan stadig passe mine str. 36 bukser uden problemer - det må gerne blive ved lidt endnu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 10+0 idag og har tabt ca.3 ½ kg.. men har os været syg og har haft et par uger hvor jeg ikke havde nemt ved at få mad ned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tabte mig en hel del de første 12-16 uger, omkring 6-7 kg.... efter uge 35 har jeg så taget ca 2,5 kg på.... jeg tror kvalmen og manglen på appetit har en stor del af skylden for vægttabet, men det gør nu slet ikke noget.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER