Guest

Tekst på indbydelse til navngivning?

8 indlæg i dette emne

Ronja skal ikke døbes men vi skal holde en navngivningsfest for hende i stedet. Jeg skal til at lave indbydelserne men er egentlig i tvivl om hvad man skriver i indbydelsen.

Hvad ville I skrive?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg ville skrive noget i stil med:

Kære x

I anledning af at vores lille pige har fået det fine navn Ronja,

vil vi gerne invitere til... bla bla...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg ville skrive noget i stil med:

Kære x

I anledning af at vores lille pige har fået det fine navn Ronja,

vil vi gerne invitere til... bla bla...

God idé :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå lidt i nat og tænkte over teksten til indbydelsen og kom frem til det her:

Kære....

Da mor og far i august er blevet forældre til mig og de har givet mig navnet Ronja vil jeg gerne inviterer dig/jer til at fejre mit nye navn. Mor og far har arrangeret en lille fest som bliver holdt lørdag d. 4. februar 2012.

De har lejet Kostalden (som ligger XXX) hvor vi starter kl. 15 med kaffe og kage og i løbet af aftenen har de lovet at der vil være lidt mad også.

Jeg håber at du/I har lyst til at komme og være med til at give mig en hyggelig fest.

Kærlig hilsen Ronja og mine forældre Lone og Jonas

Eller lidt der hen af bare skrevet som Jonas og mig i stedet:

Kære....

Da vi i august er blevet forældre til lille Ronja vil vi gerne inviterer dig/jer til at fejre hende og hendes nye navn sammen med os. Vi har arrangeret en lille fest som bliver holdt lørdag d. 4. februar 2012.

Vi har lejet Kostalden (som ligger XXX) hvor vi starter kl. 15 med kaffe og kage og i løbet af aftenen vil der være lidt mad.

Vi håber at du/I har lyst til at komme og være med til at give Ronja og os en hyggelig fest.

Kærlig hilsen Lone og Jonas

Jeg er ikke helt sikker på hvilken en jeg synes er bedst.

Hvad synes I? og ville I ændre noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at udgaven med dig og Jonas som afsendere er rigtig god. Det lyder til, at I gerne vil have en afslappet fest, og det synes jeg, at invitationen ligger op til :)

Jeg synes på den ene side, at det lyder sødt, at invitationen er skrevet af babyen, men tror ikke, at jeg ville bruge den, når det kom til stykket... hvorfor kan jeg ikke helt forklare... Folk ved jo godt, at det ikke er Ronja, der har skrevet den, men... altså, jeg synes nok bare, at det klinger forkert i mine ører - håber det giver mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at udgaven med dig og Jonas som afsendere er rigtig god. Det lyder til, at I gerne vil have en afslappet fest, og det synes jeg, at invitationen ligger op til :)

Jeg synes på den ene side, at det lyder sødt, at invitationen er skrevet af babyen, men tror ikke, at jeg ville bruge den, når det kom til stykket... hvorfor kan jeg ikke helt forklare... Folk ved jo godt, at det ikke er Ronja, der har skrevet den, men... altså, jeg synes nok bare, at det klinger forkert i mine ører - håber det giver mening?

:) Enig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at udgaven med dig og Jonas som afsendere er rigtig god. Det lyder til, at I gerne vil have en afslappet fest, og det synes jeg, at invitationen ligger op til :)

Jeg synes på den ene side, at det lyder sødt, at invitationen er skrevet af babyen, men tror ikke, at jeg ville bruge den, når det kom til stykket... hvorfor kan jeg ikke helt forklare... Folk ved jo godt, at det ikke er Ronja, der har skrevet den, men... altså, jeg synes nok bare, at det klinger forkert i mine ører - håber det giver mening?

Det er netop lige det vi gerne vil så dejligt at det er det dem afsender af budskab :)

Jeg har det lidt på samme måde med Ronja som afsender, men det var også en ide jeg fik midt i nat da jeg ikke kunne falde i søvn igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at udgaven med dig og Jonas som afsendere er rigtig god. Det lyder til, at I gerne vil have en afslappet fest, og det synes jeg, at invitationen ligger op til :)

Jeg synes på den ene side, at det lyder sødt, at invitationen er skrevet af babyen, men tror ikke, at jeg ville bruge den, når det kom til stykket... hvorfor kan jeg ikke helt forklare... Folk ved jo godt, at det ikke er Ronja, der har skrevet den, men... altså, jeg synes nok bare, at det klinger forkert i mine ører - håber det giver mening?

Enig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER