julibebs

lille blødning og scanning senere i dag.

12 indlæg i dette emne

Har ikke sovet hele natten pga det irriterende blæsevejr, og da jeg så endelig vil gå ind og sove en lille time opdager jeg en frisk blødning ikke voldsomt men synes det er rigeligt :o( ringede til lægen og skal til scanning senere i dag, for at tjekke om det er en begyndene abort - hvilket jeg ikke håber................... øvøvøvøvøvvøv nu kan jeg sku slet ikke finde ro......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser fingre for, at spiren har det godt. Håber på en positiv opdatering fra dig senere.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke sovet hele natten pga det irriterende blæsevejr, og da jeg så endelig vil gå ind og sove en lille time opdager jeg en frisk blødning ikke voldsomt men synes det er rigeligt :o( ringede til lægen og skal til scanning senere i dag, for at tjekke om det er en begyndene abort - hvilket jeg ikke håber................... øvøvøvøvøvvøv nu kan jeg sku slet ikke finde ro......

Vi er åbenbart 2 i mareridts båden - helt toiletkummen var fyldt med blod for mit vedkommende :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er åbenbart 2 i mareridts båden - helt toiletkummen var fyldt med blod for mit vedkommende :boo

Åh piger - håber det bedste for jer begge! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå - ved ikke helt hvad jeg skal tro lige nu...... Der skulle efter beregninger efter sidste mens kunne ses hjerteblink nu - men fostret er både alt for lille samt kunne man ikke se noget hjerteblink....... lægerne mente dog at jeg nok bare ikke var så langt henne som forventet. Så skal til ny scanning på fredag igen, samt ny blodprøvetagning mandag. Der der skal Hcg tallene så gerne være stigende i forhold til i dag. Og fredag skal de kunne se hjerteblink. SÅ jeg krydser finger og alt andet for at ALT er som det skal være......... Men ellers så det fint ud og venter spændt på om ryger ind i augustgruppen i stedet for.... God eekend allesammen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder vejret sammen med dig til naeste scanning - og krydser for at alt er, som det skal vaere :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh nej, Jeg krydser fingre for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser godt nok også fingre for jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej fra augustgruppen, vil da bare lige sige vi sagtens har plads til dig! Så krydser rigtig meget fingre for dig også, pyh det må være svært at gå og vente på prøve og scanningssvar. :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vælger bare at tro på at jeg ikke er så langt henne som antaget...... og vi fortsætter med at glæde os indtil de har funet ud af andet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg ogsaa er vigtigt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingere for jer begge to og håber på at det "bare" er en grim forskrækkelse. :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER