Nitzen1987

Har I fået fortalt jeres chef/arbejdsplads, at I venter jer?

11 indlæg i dette emne

Jeg talte med min vikarleder i tirsdags og i den forbindelse fortalte jeg hende, at jeg er gravid :) Det var hun glad for at høre og spurgte med et samme ind til om jeg havde haft lussingesyge, hvilket jeg ikke har, så det skal der tages hensyn til, når jeg bliver sendt ud som vikar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har også måttet fortælle det.

Vi havde noget enhedsdag, hvor jeg egentlig skulle hvae hjulpet med at rydde op, men jeg var så træt og havde fået mega ondt i ryggen, så jeg måtte snige mig uden om opgaven. Så jeg sagde det til min chef næste morgen.

Da alle kollegaerne fik det at vide sage vores ene HKer, når så er det måske derfor du har været så sur...

Jeg troede egentlig at jeg havde skjult det meget godt men, men jeg må jo nok indrømme at jeg ikke var mit sprudlende selv i perioden, hvor jeg havde kvalme.

Desværre udløber min stilling til nytår, så nu må vi se om jeg kan finde noget at lave i perioden jan-maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg døjer en del med min ryg, og døjer lidt ekstra med den fordi jeg ikke må tage smertestillende pga. graviditet, har jeg været nød til at sige det tidligt. sagde allerede i uge 9-10 stykker.

Er glad for at jeg meldte det ud, for jeg har været nød til at sygemelde mig med ryggen og der er graviditeten en del af forklaringen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke fået taget mig sammen endnu <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig fik jeg sagt det til min chef, og han blev glad på vores vegne og sagde tillykke osv :) Så det var bare rigtig RIGTIG dejligt at få det overstået!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg fået det fortalt i dag :-) alle blev simpelhent så glade og ønskede tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, nu ved alle det :-)

Min chef og allernærmeste kollegaer fik besked i god tid, men de har nu fået fjernet mundkurven ift. resten af afdelingen og de højere chefer.

Alle er glade og min barselsvikar vistnok ved at være på plads :-) da en af de timeansatte gerne vil træde til i den periode.

/Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik også sagt det den anden dag. :rolleyes Jeg er under uddannelse så skal holde pause, men ingen problemer, og hun var glad på vores vegne..

Nu kommer der et spørgsmål hun vil have en kopi af vandre journal, er ikke meget for det, da alle forskellige mål og alt mulig ikke vedkommer alle.. Ved hun ikke har krav på en kopi, men skal vel have et eller andet andet end terminsdatoen fra mig.. Hvad har i gjort ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik også sagt det den anden dag. :rolleyes Jeg er under uddannelse så skal holde pause, men ingen problemer, og hun var glad på vores vegne..

Nu kommer der et spørgsmål hun vil have en kopi af vandre journal, er ikke meget for det, da alle forskellige mål og alt mulig ikke vedkommer alle.. Ved hun ikke har krav på en kopi, men skal vel have et eller andet andet end terminsdatoen fra mig.. Hvad har i gjort ??

Jeg ska aflevere kopi af vandrejournalen sammen med et papir jeg ska udfylde til vores hr-afdeling. Jeg har ikke de store problemer ved at aflevere det, da jeg ikke kender eller ser dem fra hr og det er jo ikk første gang de ser sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare strege tingene ud som de ikke skulle vide - vægt, bmi og de mere private ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der var løsningen nok, at strege i den.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER