KarinaS

Mad lyster..

9 indlæg i dette emne

Hej i skønne gravide.

Nu sidder jeg her og har den groveste trang til mariekiks med ost ... :whistling

Tænker jeg er vel ikke den eneste med sære mad ideer?

Hvad har i af mærkelige trang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sjovt du spørger jeg sad lige og så julekalender og fik en mærkværdig lyst til rugbrød med vingummibamser haha godt vi ikke har det i huset :)

Ellers er dety mest chips og pommesfrites og da jeg spiser efter bogen "spis dig gravid" er det slet ikke noget jeg må få :(

Jeg erstater alt med alt for mange klementiner lige nu, og jeg testede kun lidt positiv her til morgen.

Jeg syns dog at de mærkelig madvaner spænding og vokseværk i pattøjet og de mærkelige madlyster tyder på at vores tur endelig er kommet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RISENGRØD! Det skal vi have i dag til aftensmad :loveshower

Leverposteg er en af de ting jeg har haft mest lyst til.. Med syltede agurker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahah jeg har lige haft et flip med varm leverpostej med bacon og champignoner.. UMMM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det appelsiner, vindruer og når ja piratos ja egenligt meget salte ting. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandler :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahah jeg har lige haft et flip med varm leverpostej med bacon og champignoner.. UMMM

Nej nej nej..... Det vil jeg jo HAVE..... Som i NU!! :mam

Har på fornemmelsen den her tråd bliver farlig for mig :oops

Selv er jeg blevet vild med citrusfrugter og juice..... Og ostemadder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så sent som igår præsteret at æde et halvt glas cornichoner (de der syltede miniagurker) med sennep til. Det har jeg alligevel aldrig haft lyst til før :rolleyes

Ellers spiser jeg også rigtig mange clementiner. Og drikker meget æblejuice. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gang i fuldkornskiks fra digestive. Synes det hjælper på kvalmen. Svor ellers at jeg ikke var til kiks :rolleyes Ellers ikke noget usædvanlig overhovedet endnu. Prøver også at overbevise folk om, at jeg er på kur stadig, for der er jo ikke rigtig nogen der ved det endnu. Synes bare ikke lige det er grønt der er mest tiltrækkende lige pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER