fuglemor

Lille blødning

15 indlæg i dette emne

Hejsa Tøser

I aftes da jeg skulle til og iseng havde jeg en lille blødning da jeg tørrede mig. Det var kun når jeg tørrede mig der kom noget på papiret, men F... hvor blev jeg bange. :boo Tænkte selvfølgelig bål og brand. Heldigvis har min dejlige mand lidt mere ro så han gav mig et kæmpe kram og kikkede på mig og sagde Blyp har det godt!

Har i andre også prøvet små blødninger? Jeg har kune en enkelt gang før med vores nr 2 og det var i uge 26.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en lignende episode i sidste uge- og igen mandag formiddag. Der kommer bare aldrig noget i trusserne, det kan kun ses på papiret. Jeg har også bakterier og blod i urinen (konstateret ved lægen), men det er ikke en blærebetændelse. Lægen siger det skyldes den øgede mængde UF som opstår i forbindelse med graviditeten ;) Men man panikker, det kan ikke undgåes :( Jeg fik at vide, at når det ikke blev til mere, så skulle jeg være helt rolig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hoerer jeg godt nok til i juni-gruppen, men jeg havde det samme forleden! Stod i Kastrup Lufthavn og skulle ombord paa flyveren ti minutter efter :(

Nu havde jeg igen en lille prik i mit udflaad, da jeg toerrede mig... Jeg havde det ogsaa i uge 5, hvor jeg besvimede af skraek, da jeg opdagede det om natten. Min mens ville have vaeret nu og hernede siger de, at livmoderen har en hukommelse, som kan give en lille bloedning... Jeg laeser ogsaa flere steder, at det er mere eller mindre normalt. I don't know. Det er i hvert fald ikke sjovt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder mig til det de andre siger, det er helt normalt og kommer der ikke mere så har din mand ret.

Nogle bløder til deres mens i hele graviditeten uden der er noget galt og du er måske en af dem der skal plette lidt.

Men hvis det kun er der når du har tisset og tørrer dig så er det nok det obligatoriske gravide syge Blærebetændelse.

Smut ned til lægen og aflæg en urin prøve ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spoerger jeg dumt - er det saa fra skede eller urinroer, det pletbloeder ved graviditetsblaerebetaendelse? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spoerger jeg dumt - er det saa fra skede eller urinroer, det pletbloeder ved graviditetsblaerebetaendelse? :help

Bumbum- godt spørgsmål :unsure Altså hvis det er en kraftig blærebetændelse så ses urinen nogle gange med blod tilblandet- og der vil jeg da mene, at blødningen stammer fra urinrøret. Men kan godt følge din tanke :unsure De små blødninger jeg talte med lægen om tror jeg stammer fra skeden- de har kun været der når jeg har tørret mig og ikke ellers.. Hmm.. :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Fik stixet min urin igår og den var blank. Jeg tror også bare at jeg reagerer så meget fordi jeg ikke har oplevet det i mine to andre graviditeter, samtidig med at jeg hører alt for meget på mit arbejde. Og når jeg så går har har konstante smerter så blev det hele sku lidt for meget. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bumbum- godt spørgsmål :unsure Altså hvis det er en kraftig blærebetændelse så ses urinen nogle gange med blod tilblandet- og der vil jeg da mene, at blødningen stammer fra urinrøret. Men kan godt følge din tanke :unsure De små blødninger jeg talte med lægen om tror jeg stammer fra skeden- de har kun været der når jeg har tørret mig og ikke ellers.. Hmm.. :huh

Bum bum, ja, det er ikke helt enkelt at svare paa, tror jeg... Mit er ogsaa kun, naar jeg toerrer mig og meget lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, ja, det er ikke helt enkelt at svare paa, tror jeg... Mit er ogsaa kun, naar jeg toerrer mig og meget lidt.

:ditto og det er ikke hver dag- det skete sidste tirsdag og i

mandags for mig.. Der har ikke været noget siden, men jeg bliver nok ikke overrasket, hvis det sker igen- tror ikke det er sidste gang jeg oplever det i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto og det er ikke hver dag- det skete sidste tirsdag og i

mandags for mig.. Der har ikke været noget siden, men jeg bliver nok ikke overrasket, hvis det sker igen- tror ikke det er sidste gang jeg oplever det i hvert fald!

:ditto jeg tror heller ikke, det er sidste gang her. Nu er jeg spaendt paa, om der kommer noget efter vi har :hump for foerste gang i graviditeten :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto jeg tror heller ikke, det er sidste gang her. Nu er jeg spaendt paa, om der kommer noget efter vi har :hump for foerste gang i graviditeten :P

:yay kæft hvor er jeg glad for at vide, at jeg ikke er ene "jomfru påny" pga. Graviditet :blush Vi har heller ikke :hump siden den uge hvor befrugtningen er sket ;) Det er pga. Jeg i sidste graviditet begyndte at bløde bagefter- men troede det var mine slimhinder som atter var sarte. Vi tør slet ikke- manden har lavet forbud mod sex til efter uge 12 :blink Selvom det nu passer mig fint nok- jeg er jo ligesom beskæftiget andetsteds nogle af nætterne. Så jeg er næsten sikker på en blødning fra slimhinderne når vi engang tør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun :hump et par gange.. Og det har udelukkende været når kæresten virkelig trængte :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay kæft hvor er jeg glad for at vide, at jeg ikke er ene "jomfru påny" pga. Graviditet :blush Vi har heller ikke :hump siden den uge hvor befrugtningen er sket ;) Det er pga. Jeg i sidste graviditet begyndte at bløde bagefter- men troede det var mine slimhinder som atter var sarte. Vi tør slet ikke- manden har lavet forbud mod sex til efter uge 12 :blink Selvom det nu passer mig fint nok- jeg er jo ligesom beskæftiget andetsteds nogle af nætterne. Så jeg er næsten sikker på en blødning fra slimhinderne når vi engang tør ;)

:yay Troede vi var de eneste maerkelige :D Man er jo altsaa naermest jomfru igen! Det er foerst idag, her 12+5!, at min mand hev mig ind i sengen og gjorde kur til mig :seng Han nedlagde forbud efter alt det italienske kaos om at undgaa sex og orgasmesammentraekninger efter min foeste pletbloedning :blink Saa var der altsaa lukket! Vi aftalte fornyligt at vente til efter NF. Her fik jeg den danske scanningsdames ord for at det er ok, saa deeeeet :whistling

Vi har kun :hump et par gange.. Og det har udelukkende været når kæresten virkelig trængte :toot

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også haft gang :hump igen. Vi har nu også hygget os ved de to andre uden problemer.

Blev ringet op af min læge idag at de havde fået svar på den dyrkning som de havde lavet på min urin og den var positiv, så nu er jeg igang med behandling. Så måske var det derfor jeg havde den lille blødning forleden dag. Så nu ser jeg fremad igen. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også haft gang :hump igen. Vi har nu også hygget os ved de to andre uden problemer.

Blev ringet op af min læge idag at de havde fået svar på den dyrkning som de havde lavet på min urin og den var positiv, så nu er jeg igang med behandling. Så måske var det derfor jeg havde den lille blødning forleden dag. Så nu ser jeg fremad igen. :glad

Hmm, kunne godt vaere at jeg skulle faa testet for blaerebetaendelse... har bare kun haft den slags en gang i hele mit liv! Men haaber da at det "bare" er derfor, du havde en lille bloedning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER