Piphans

Spørgsmål til ÆL-slim

4 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke svare på hvad der er normalt, men jeg kan fortælle dig hvordan mit opfører sig ;)

Jeg har de sidste par cyklus'er set et mønster: ca. én hel uge med ÆL slim og min ÆL finder sted ca. midt i den uge (bestemt ud fra ÆL-tests).

Jeg har modsat sig vildt meget ÆL slim. Ikke nogle klumper som sådan, men mere bare en ensartet masse.

Jeg har aldrig hørt at alder skulle spille en rolle i forhold til ÆL slim, men jeg er 21.

Håber nogle flere byder ind, så du forhåbenligt kan blive klogere! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL-slim er noget spøjst noget, da det langt fra er alle som danne lige meget. Nogle kan sagtens se det, og andre kan ikke. Det har garanteret også stået på de sider du har snuset rundt- jeg har i hvert fald læst det nogle steder :) Jeg er blandt dem som ikke har fået tydeligt ÆL-slim, og de få gang jeg har set det, der har det kunne strækkes måske 3-4 cm. Jeg begyndte at føre et skema over mit udflåd og "følelsen" af udflåd- og det gav mig et godt overblik. Eks. Så fandt jeg ud af, at mit UF ændrede sig til hvid lotion konsistens 2-3 dage inden ÆL. Jeg kan godt mærke under ÆL at "miljøet" er mere fugtigt, men det er ikke noget jeg ser som sagt.

Som sagt er ÆL-slim meget individuelt, så din krop tackler det bare på sin egen måde :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER