Lone

Galdeblære Operation

6 indlæg i dette emne

Jeg er ikke gravid, eller jeg ved det ikke endnu :)

Jeg skal den 13/12 har en galdeblære operation, og har test dag den 16/12..

Det får mig så til at tænke :help Hvis nu er jeg blevet gravid i denne omgang :) er der så nogen risiko ved at komme i narkose og få operationen.. :blink

Vil jo gerne ha mine galdesten ud, men vil ikke miste en evt graviditet...

Håber der er nogen kloge hoveder derude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv lige at tal med din læge om det- måske kunne du få taget en blodprøve :) Det er da med at undersøge det, så du ikke risikerer noget :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv lige at tal med din læge om det- måske kunne du få taget en blodprøve :) Det er da med at undersøge det, så du ikke risikerer noget :)

:goodluck

Tak for dit svar :)

Tænker jeg må bide i det sure æble og ringe til sygehuset, og spørge dem, hader bare at skulle lyde dum og tro på en evt graviditet, har prøvet det alt for mange gange før ;)

Men hva... en gang fra eller til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar :)

Tænker jeg må bide i det sure æble og ringe til sygehuset, og spørge dem, hader bare at skulle lyde dum og tro på en evt graviditet, har prøvet det alt for mange gange før ;)

Men hva... en gang fra eller til ;)

De vil godt kunne forstå dig- ellers er det deres problem ;) Det er da bedre at være sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender én der blev opereret for galdesten mens hun var gravid, men hun var rundt mange steder, før hun fandt en kirurg som ville gøre det..... Så jeg tror ikke de er så glade for det <_<

Men måske er det noget andet når det er helt i starten af en graviditet?

Synes også du skal høre sygehuset ad.....

Men jeg kan godt forstå du gerne vil have det gjort..... Var selv turen igennem tidligere på året, og har IKKE fortrudt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender én der blev opereret for galdesten mens hun var gravid, men hun var rundt mange steder, før hun fandt en kirurg som ville gøre det..... Så jeg tror ikke de er så glade for det <_<

Men måske er det noget andet når det er helt i starten af en graviditet?

Synes også du skal høre sygehuset ad.....

Men jeg kan godt forstå du gerne vil have det gjort..... Var selv turen igennem tidligere på året, og har IKKE fortrudt! :)

Ja jeg tror jeg høre dem ad, når jeg kommer derud på tirsdag :) nok ikke så meget andet jeg kan gøre alligevel

Åh ja jeg glæder mig til at få den fjernet, for dælen da, det føles som om min mave er ved at sprænge, når jeg har anfald.. :o

Tak for dit svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER