Barbamama

Er vi nogle studerende herinde?

4 indlæg i dette emne

Er der andre herinde, der er på SU?

Jeg har lige læst at man skal have været studieaktiv måneden inden man får sine ekstra su-klip, og jeg er jo ikke studieaktiv efter juni... Men hvis jeg starter mine ekstra klip i juli, så løber jeg jo tør inden jeg starter på studiet igen til september. :unsure

Er der nogen, der har styr på hvordan det ser ud for os, SU-mæssigt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der andre herinde, der er på SU?

Jeg har lige læst at man skal have været studieaktiv måneden inden man får sine ekstra su-klip, og jeg er jo ikke studieaktiv efter juni... Men hvis jeg starter mine ekstra klip i juli, så løber jeg jo tør inden jeg starter på studiet igen til september. :unsure

Er der nogen, der har styr på hvordan det ser ud for os, SU-mæssigt? :unsure

Er godt nok ikke I din gruppe men ret sikker på at du jo i teorien er studieaktiv i sommerferien, idet du jo alligevel ville ha' haft ferie.

Dermed starter du jo bare dine barselsklip når det passer dig (om det så heder juli eller august eller september er jo i teorien lige meget, men så får du 12 måneders barselsklip, så når du kommer tilbage så går du jo bare på normalt su igen selvom det er sommerferie, ligesom dine medstuderende, der også får normal su i sommerferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok ikke I din gruppe men ret sikker på at du jo i teorien er studieaktiv i sommerferien, idet du jo alligevel ville ha' haft ferie.

Dermed starter du jo bare dine barselsklip når det passer dig (om det så heder juli eller august eller september er jo i teorien lige meget, men så får du 12 måneders barselsklip, så når du kommer tilbage så går du jo bare på normalt su igen selvom det er sommerferie, ligesom dine medstuderende, der også får normal su i sommerferien.

Uh jeg håber du har ret! Kan altså ikke helt rumme at have to måneder uden indkomst <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag en snak med den SU ansvarlige på dit studie - de er altid gode til at hjælpe. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER