mareliand

Røntgen i uge 12+4

2 indlæg i dette emne

Må lige dele min bekymring med jer, har her til aften været en tur på skadestuen, pga skade med min finger under en ridetur i eftermiddags.

Da jeg kom blev jeg sendt til røntgen, fortalte så jeg var gravid i 12+4, havde hørt at røntgen kunne skade den lille..

De ringede til en røntgen læge, da de var i tvivl, og jeg tænkte de evt kunne behandle uden røntgen..den læge sagde der ikke skulle være noget i vejen og jeg kom over til røntgen.

Blev modtaget af de to der stod i røntgen rummet og deres kommentar var : nå du vælger alligevel at lade dig røntgenfotografere? Jeg sagde at det var en røgten læge der havde givet besked om der ingen fare var.. Jeg fik blyforklæde på, og fingeren længst ude på plade. Havde det virkelig skidt efter de forskellige udsagn samt smerten og var ved bare at gå igen..

Bagefter havde jeg kvalme og svimmelhed, tænker fordi jeg var så nervøs over billederne..

Nej en skidt oplevelse..

Har i nogen erfaringer med røntgen og graviditet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ved det ikke men ville nok google det... Men hvis lægen siger god for det, ville jeg tænke at han har styr på det. De må have oplevet det før vel....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER