Myliona

Åh nej... Smerter...

13 indlæg i dette emne

Øv, i eftermiddag også til nu har jeg haft nogle trælse "trækkende" smerter :( det er første gang de går helt ned i underlivet, så er helt bekymret... :boo

puha, pludselig er der lang tid til onsdag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NOOOO!!!

Jeg håber ikke det er alvorligt! Du må slappe af og passe godt på dig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja puha... HELDIGVIS er min trøst lige nu at det overhovedet ikke føles som menses smerter - og det har det gjort de gange jeg har mistet...!

Håber alt er okay, men frygter også at hvis alt er okay - så bliver jeg en som kommer til at døje med smerter i bækken/lænd.. :( Har allerede ondt i lænden efter en arbejdsdag - og det er den slags smerter som lgiesom "trækker" ned... <_<

Men puha.. Pludselig er jeg bare nervøs over om alt er okay!!! Glæder mig til en afklaring på onsdag.. Har ikke set blod, så tror på det bedste - der skal bare ikke være noget i vejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu heller ikke der er noget galt!

Det er nok bare kroppen der skal til at gøre sig klar til at være gravid! :loveshower

Så skal det hele jo strække og gi' sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håååber... Bliver bare så sk*** nervøs!!! Puha... laaang tid til onsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der irriterende trækkende smerter kender jeg også til.... Dem havde jeg somme tider med Marlon, og har også haft dem denne gang! Jordemoderen sagde sidst at det var ligamentsmerter, og at de godt kan føles ret voldsomme ind imellem, fordi livmoderen udvider sig i ryk....

Jeg tror bestemt ikke du skal være bange for om spir er ok.... Disse smerter er helt normale, og du siger jo netop selv at det ikke føles som menses-smerter, så jeg er sikker på alt er lige som det skal være! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på spir har det godt :) Selvom der lige nu er laaaang tid til onsdag, så er det lige om hjørnet :) Forsøg at få hvilet og slappet af- jeg har også oplevet noget der lyder ala de smerter, tror ligesom Troldemor det er ligamenterne der "skaber" sig :) Jeg synes det hjalp med noget hvile og afslapning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt bange for det måske er fordi jeg overanstrenger mig på jobbet.. Står op hele dagen, og det er altid efter en arbejdsdag jeg har en form for smerter - aldrig på mine fridage, hvor jeg jo slapper mere af..

Da jeg havde siddet i sofaen i 1 times tid, forsvandt smerterne, og der har ikke været noget siden - men har heller ikke lavet andet end at sidde i sofaen og kun rejse mig for at gå på toilet eller i seng :rolleyes

Skal arbejd ei dag, så er nervøs for om jeg får ondt.. Får jeg ondt i dag, og der ikke er noget de næste par dage hvor jeg har fri, tror jeg at jeg bliver nødt til at tale med lægen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt bange for det måske er fordi jeg overanstrenger mig på jobbet.. Står op hele dagen, og det er altid efter en arbejdsdag jeg har en form for smerter - aldrig på mine fridage, hvor jeg jo slapper mere af..

Da jeg havde siddet i sofaen i 1 times tid, forsvandt smerterne, og der har ikke været noget siden - men har heller ikke lavet andet end at sidde i sofaen og kun rejse mig for at gå på toilet eller i seng :rolleyes

Skal arbejd ei dag, så er nervøs for om jeg får ondt.. Får jeg ondt i dag, og der ikke er noget de næste par dage hvor jeg har fri, tror jeg at jeg bliver nødt til at tale med lægen :(

Det lyder som en god plan :) Også selvom det er træls, men alligevel så er det vigtigere at du og spir har det godt :) Det kan jo evt. Var du bare skal deltidssygemeldes eller lign. Jeg havde allerede i starten af graviditeten nogle dage, hvor jeg også fik ondt, hvis jeg havde haft mega travlt på job og faret fra Herodes til Pilatus- der var sofaen resten af dagen en sikker vinder ;) Jeg er selv sygemeldt pga. Kvalmen osv. Selvom jeg synes det et tidligt og irriterende, så har jeg valgt at nyde det - altså de timer jeg har det godt :P Og det er da heller ikke den værste måned det sker i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder kun 22 timer i ugen - så den eneste mulighed ville være at gøre livet surt, for hende jeg arbejder med. <_<

Hun giver nemlig 140 kr om dagen for transport, så vi arbejder kun 3 dage om ugen hver...

Alternativet var jo at arbejde 6 dage om ugen, men så i færre timer ad gangen - men det ville hun nok synes var riiiiiimelig skod...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det kender jeg godt! Jeg sidder selv med de smerter idag! Men mit sidder i højre side og er ikke helt som mens smerter. Så skal vi ikke bare håbe vi begge er ramt af en baby der har travlt med at vokse og vores underliv bare er meget mere fint følende end andres ?? ;) jeg har smerter om dagen også om aften er jeg ramt af kvalme og boblende fornemmelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligamentsmerter kan være ret voldsomme, så det kan jo godt være det og det er jo egenligt positivt for så vokser livmoderen jo.

Er selv lige blevet deltids sygemeldt på pga af smerter. Men det ved jeg stammer fra at jeg har sammenvoksninger omkring livmoderen pga endomentriose, så kan så godt sætte min ind i hvordan det er at have smerter og bekymringerne der følger med. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lidt som mine ligament smerter - de var temmelig voldsomme til tider :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER