ønskebaby

Babyværelset

16 indlæg i dette emne

(fik ideen fra anden terminsgruppe)

Er i begyndt at indrette babyværelset???

eller har i købt nogle ting til babyen??

så vis frem her :D det kan jo være vi kan hjælpe hinanden med gode ideer. :D

jeg kan starte med en ting som jeg køber på onsdag når der kommer penge. :D

køber det brugt, da jeg endelig fandt det til en pris jeg kunne leve med. :D normal prisen er 650kr og jeg skal give 225kr. :D glæder mig meget til at se det i virkelig live hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det ser bare rigtig sødt ud :)

Jeg har (desværre) et andet aktivitetstæppe fra min datter var baby,

så har ingen grund til at købe et nyt <_<

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er jo mit første barn så skal købe alt hvis ikke jeg får noget fra de veninder som har børn i forvejen. :D

men hvis jeg kan købe det jeg vil have brugt så gør jeg det. :D der er jo ingen grund til at gå konkurs hihi. :D

har du så noget som du virkelig gerne vil have til den nye som du ikke havde til din datter..?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare kært... det var da helt vildt... jeg har tænkt lidt over hvad jeg skal købe, men er ikke kommet så langt endnu... Manden vil jo også bestemme...

Men forhåbentligt ligger baby ikke med krydsede ben imorgen, hvor jeg skal scannes igen, da hende som scannede mig ikke var helt tilfreds med hvad hun kunne se til misdannelsesscanningen, så hun ville gerne have mig scannet med en anden maskine, så vi kunne tjekke hjertet grundigere (min mor fødte en pige som døde kort tid efter fødslen pga hjertefejl, så de ville lige tjekke ekstra grundigt, selvom alt ser fint ud :-))

:btopic

Vi skal dog ud og købe tremmeseng idag... men der skal vi også bare have en plain fra IKEA, som vi selv maler og får lavet om til det vi vil have... så er det bare med at finde ud af hvilken farve vi skal male :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅRh det er godt nok sødt det tæppe.. Hvilket mærke er det?

Jeg har endnu ikke købt noget til værelset, kun tøj og en barnevogn. Men efter besøg hos min svigerinde her i weekenden, har jeg masser af inspiration til hvordan vores babyværelse skal se ud, så i juleferien starter vi op med projekt babyværelse. :7himmel Det bliver SÅ hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er da dejligt at de vil scanne dig ekstra grundigt så de er helt sikre på baby ikke fejler noget. :D

tremmeseng køber jeg af min veninde og så skal den males sort. :D men det bliver først til januar/februar engang for vi har slet ikke plads til den i vores lille lejlighed endnu. skal lige have rygget rundt på en masse ting og så forhåbentlig finder vi en bedre lejlighed til næste år. denne vi bor i har altid været for lille men det var nødvendigt at flytte fra den vi havde før. så lige nu dele manden og jeg værelse med mandens datter hver anden weekend og hvis ikke vi finder en lejlighed inden baby kommer så kommer baby og datteren til at dele værelset og vi bor i stuen. :D HÅBER meget på en lejlighed i starten af næste år. :D

hov jeg fik da godt nok snakket der hehe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅRh det er godt nok sødt det tæppe.. Hvilket mærke er det?

Jeg har endnu ikke købt noget til værelset, kun tøj og en barnevogn. Men efter besøg hos min svigerinde her i weekenden, har jeg masser af inspiration til hvordan vores babyværelse skal se ud, så i juleferien starter vi op med projekt babyværelse. :7himmel Det bliver SÅ hyggeligt!

jeg ved ikke hvilket mærke det er jeg søgte bare på nettet på "pingu aktivitetstæppe" og så kommer der en masse op :D både som nyt og brugt.

spændende med babyværelset i juleferien. glæder mig til forhåbentlig at se nogle billeder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja billeder er bonus. så kan vi forhåbentligt inspirere hinanden :-)

Jeg har tænkt på at baby SKAL have en masse ting med drager, jeg har nemlig købt det sødeste stykke stof med drager på, hvor der er en mordrage og en babydrage - generelt bare en masse baby-drager

Jeg har også luret lidt efter en gyngehest som drage, eller sådan en her:

softwood-rullende-drage.jpg

I hvert fald har jeg besluttet mig for at sy en lang slange ud af stofrester, som vi kan bruge i stedet for en sengerand, da den kan snoes rundt i kanten af tremmesengen.

Den har jeg set her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hold op hvor er den drage bare sød. :loveshower

det er lige før jeg må eje den hehe.

man kan købe pingutæppet mange steder og prisen svinger fra sted til sted. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis pengene ikke var noget problem - eller januar udsalget bliver rigtig godt så drømmer jeg om noget i stil med det her værelse indrettet med ting fra Smallstuff Mit link

Ville gerne indsætte et billed istedet for link, men billed knappen er væk på den her computer?! Det samme med citat knappen. Mystisk....

Den drage er helt vildt sød! Og ja, masser af billeder :P

Vi har stortset kun ønsket gavekort til Babysam, Kære Børn og lign. til jul i år, så håber vi kan komme ud og shoppe amok efter jul :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i sidste uge fik jeg dette fantastiske sengetøj af min veninde som har fået en lille pige og hun syntes altså at det var for drenget så jeg måtte få det nu jeg skal have en dreng. :D og jeg ELSKER DET!!!!

og når lillemanden er blevet noget ældre er jeg nød til at eje denne her til ham :7himmel

og når jeg har sparet penge sammen skal jeg have købt dette sengetøj også. jeg er meget stor fan af Danafæ.. :biglove

puha kan godt mærke at det bliver en dyr baby for jeg er virkelig faldet for mærke tøjet for jeg syntes helt klart at det har de fedeste farver frem for det billige tøj. men jeg ved godt at jeg ikke har råd til alt det jeg vil have men jeg bliver glad for bare lidt af det haha. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt lide mærketøj, men tror altså det bliver H&M til hverdag, der er også meget fint. Så vil jeg hellere bruge lidt flere penge på fx. sengetøj, som trods alt holder lidt længere end tøj..

Det er super lækkert det sengetøj du har fået af din veninde, det har min søster også til sine 2 drenge og det er bare skønt med alle de farver!

Jeg har heldigvis en god forbindelser til en der er ansat i et meget lækkert børnetøjs firma :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Jeg tror at den her tråd bliver fyldt med billeder efter jul :-P

Jeg sidder og overvejer at male vores tremmeseng sort også, og så bare have en masse farver på sengetøj, legetøj osv... det ville nemlig passe bedst ind i vores hjem... Evt få sat noget pynt på sengen, så den ikke er helt sort...

Man kan også få drage wall-stickers her i to forskellige størrelser.... eller her

Den her er da også mega-kær... 00016707.jpg

Det er godt nok svært... specielt fordi vi stadig ikke kender kønnet; og drageting henvender sig nok mest til drenge tror jeg... selvom jeg ikke kunne forestille mig at jeg fik en pige, der var til tuttenuttede-ting i lyserødt... men det kan jo ske... og så må vi vist hellere over i sådan noget her

cartoon-unicorn-tattoo.jpg

Så mange tanker... jeg må nok hellere lave min egen tråd med ideer til børneværelset, inden jeg får over-spammet denne tråd :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert sengetøj!

Jeg skal have taget mig sammen og sy noget selv af noget stof med de her får

4b8e8327f29d503032010.jpg

Men jeg tror også der skal noget mere farve på andre sæt... Vi kører meget en dæmpet stil i hjemmet, uden for meget spræl i farverne, hvor der så er måske en farve der stikker lidt ud... men jeg kan godt lide at børn har en masse blandet... så er der også noget at kigge på for dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du ligger bare billeder ind som du har lyst til.. :D det var det jeg havde tænkt med tråden.. at den skulle overøses med masser af fine ting som man ikke kan leve uden. :D så bliv du bare ved.. det er kun hyggeligt. :D

og jeg tror du har meget ret i at der kommer en masse masse billeder efter jul. :D for vi begynder først rigtigt at købe ting til januar udsalg. :D kan slet slet ikke vente. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER