ønskebaby

Mærker ikke noget liv...

13 indlæg i dette emne

jeg mærker slet ikke noget som helst som jeg kunne tænke mig til er babyen.

og jeg er virkelig nervøs for om der er noget galt med ham. :unsure

jeg håber ikke der er noget galt men er der andre der heller ikke har mærket liv endnu eller er jeg den eneste..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med dig,

Du er ikke den eneste. Jeg har heller ikke mærket noget, hvor jeg har tænkt, okay det var ham.

Jeg blev også nervøs men mest fordi jeg syntes bare, at ALLE blev ved med at spørge til det. Og fik tit og afte kommentaren "jamen det burde du". Det kan godt være, men jeg har altså ikke mærket noget.

MD skanningen i sidste uge beroligede mig. Vi så vores lille dreng og han havde det heldigvis fint og hyggede sig inde i maven.

Hvornår skal du til skanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg høre ikke lige til ehrinde, men jeg mærkede først liv i uge 21 mener jeg det var... Jeg var også meget nervøs, men som bellnala siger, så hjalp MD scanning også mig rigtig meget..så bliver man beroliget... Så er ret sikekr på at han har det godt inde i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til scanning den 6 dec så der er heldigvis ikke så lang tid til endnu. men så alligevel meget lang tid når jeg er nervøs for om han har det godt. :unsure

er glad for jeg ikke er den eneste. for jeg får nemlig også de der kommentarer "nåh mærker du ikke noget... det er da underligt når du er så langt henne" og det gør jo ikke en mere rolig om at han har det godt derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede først liv i uge 21 med nadja (denne gang mærker jeg allerede nu) så du skal bare tage det roligt, det er altså meget normalt. Du kan prøve at lægge dig ned og drikke isvand og virkelig mærke efter om du skulle mærke noget anderledes.. men ja det nu meget normalt første gang fødende først mærker sent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay det er rart at hører at der ikke er grund for bekymring.

håber bare tiden går stærkt så det kan blive den 6 dec. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moderkagen kan jo også ligge fortil og så mærker man først liv, når barnet er stort nok til, at kunne sparke igennem det hele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er rigtigt men fik afvide til kønsscanningen at den ligger mod min rygsøjle. :D så hun sagde nemlig at jeg burde kunne mærke liv snart da jeg har det hele frit fortil. :D

men jeg må bare vente og håbe at det hele er som det skal være til MD. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min datter kunne jeg ikke mærke noget før uge 24 :angry

og det føltes ikke engang overbevisende.

Resten af graviditeten mærkede jeg hende sjældent -

hendes far slet ikke.

Selvom jeg blev scannet indimellem og kunne se på

skærmen, at hun sparkede løs, kunne jeg ikke

mærke det. Og det var bare træls <_<

Denne gang har jeg så kunnet mærke det fra uge 17 og

næsten hver dag, og farmand har også mærket -

så sent som i morges :7himmel

Tror bare du må væbne dig med tålmodighed -

og det bliver nok ikke sidste gang

mens vi er gravide :whistling

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre skriver... det skal nok komme :7himmel

Jeg var meget usikker på om det var babyen jeg kunne mærke i starten, så det kan være at du allerede har mærket noget, men ikke har tænkt nærmere over det... Det er MEGET blidt i starten, i hvert fald var det det med mig :loveshower

Men her til formiddag tror jeg at der blev danset polka derinde; er du gal hvor det kildede... Men der lå jeg så også på maven og puttede med vores kat (dvs han mente jeg skulle vaskes i panden <_< )

Det har nok gjort det tydeligere med bevægelserne, fordi der ikke skulle puffes ret meget for modstand, hvis du forstår hvad jeg mener... synes nemlig jeg vrøvler lidt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forstår dig godt. :D det kunne være jeg skulle prøve det. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal SLET ikke være bekymret! Jeg har lavet en meningsmåling om hvornår man mærkede liv første gang i første graviditet (LINK) og der er flere der først mærker det senere - det er helt normalt! :)

Første gang jeg var sikker på det var hende, var jeg 19+6. Det skal du i hvert fald ikke være bekymret over :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej tror også bare det er mig. :D jeg må bare prøve at ligge bekymringerne bag mig og tro på alt er som det skal være. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER