Susse

Aflivede den forkerte tvilling

6 indlæg i dette emne

Aflivede den forkerte tvilling

Jeg forstår simpelthen ikke denne artikel. Hvordan kan man aflive og fjerne et foster i uge 32... Ja foster er det jo ikke engang, det er en lille baby. Synes godt nok det lyder mærkeligt at gøre det så sent. Bare det at de bruger ordet aflive... Jo ved godt at det ikke vil få det let med to børn hvor den ene skulle igennem en masse operationer, men det er nu engang vilkårene for dem så langt henne i graviditeten. Meget grotesk

Når det så er sagt hvor er det dog tragisk at gå på hospitalet gravid med tvillinger og komme ud uden nogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm jeg forstår det slet ikke. Hvorfor ville man ikke lade barnet blive og senere hen se om det kunne overleve.

Nogle gange er jeg glad for vi bor i DK for (7-9-13) så sker sådanne ting sjældent i overforsigtige DK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste godt artiklen i eftermiddag og var helt målløs - det må være SÅ forfærdeligt! Jeg fik helt gåsehud da jeg læste den :boo

Tænk, at komme med to børn i maven og forlade det uden nogen.

Og så skulle hun ovenikøbet selv føde den syge, levende tvilling (man må antage at den døde da den kom ud, som forventet) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det forfærdeligt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen altså, det er da bare så tragisk. Men puha, jeg fik også kuldegysninger over, at EB kaldte det for en aflivning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER